norbert korver

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mb's aanvullen per sms

ik heb een vraag als mijn 4g van unlimeted red op is kan ik niet meer bijvullen met de app omdat mijn internet niet reageert dus ik wou weten of het megelijk is om per sms je mbs aan te vullen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Misschien lees ik verkeerd, maar het lijkt juist alsof je de BloX Beperkt Internet al aan hebt staan waardoor je het internet niet meer kan gebruiken om extra data te regelen als het op is. Klopt dat? @norbert korver

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @norbert korver 
Heb je dit probleem ook echt?
Want als het goed is kan je nog gewoon op internet om dit te regelen. Zo ie zo de eerste 1 GB gaat vanzelf en daarna kan je gewoon de My Vodafone app openen. 

Lukt het niet, zet dan je BloX Beperkt aan! (Kan me haast niet voorstellen dat je deze aan kan zetten of moet zetten, maar probeer het eens)
Zie: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/beperkt-internet

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je dit probleem ook via de website @norbert korver?

norbert korver
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven zowel op app als website, mijn internet verdwijnt compleet.

norbert korver
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy blox is vaker aangeraden ook gebruikt maar het helpt niks jammer genoeg.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Misschien lees ik verkeerd, maar het lijkt juist alsof je de BloX Beperkt Internet al aan hebt staan waardoor je het internet niet meer kan gebruiken om extra data te regelen als het op is. Klopt dat? @norbert korver

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zet eens de BloX Beperkt uit @norbert korver en daarbij via My Vodafone de extra data aan (diegene die geen geld kost). Mocht je willen dat ik met je mee kijk, stuur mij dan een privébericht met daarin je naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 

Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht te klikken. 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic