Op moment van schrijven ben ik waarschijnlijk ook over de 7 werkdagen van retour sturen heen, maar ik neem aan dat jullie gewoon deze week nog een nieuwe Femtocell 2.0 sturen. De eerste niet werkende femtocell is wel al netjes vergoed. Hoor graag spoedig van u.
Ik zou een 2.0 opgestuurd krijgen, maar kreeg plots als nog de 1.0 toegestuurd. Vreemde is, dat mij nu plots wordt verteld dat het enigste wat anders is, de software is ... bull**bleep**, want na aansluiten wordt altijd de laatste software gedownload en gebruikt.
Maar goed, er schort wel meer aan qua informatie verstrekking.
Wat leuke weetjes? :
- Medewerker 1: Je moet alle poorten open zetten in je firewall
- Medewerker 2: Nee hoor, portforwarding is voldoende.
- Ik als klant: Vreemd, want nergens in manuals noch op de website wordt dit vermeld. Fijne informatie verstrekking aan klanten *NOT*
- Medewerker 1: Je moet wel binnen bereik van de mast zijn, anders kan de femtocell niet communiceren met het netwerk, je internet verspreid het signaal namelijk alleen maar.
- Medewerker 2: Nee hoor, de Femtocell maakt 100% gebruik van het internet.
- Ik als klant: Heel grappig hoe dat medewerkers elkaar tegenspreken. Gelukkig heb ik allang uitgezocht hoe het werkt en medewerker 2 heeft gelijk
🙂 Ik ben een soort blog gaan bijhouden vanaf het moment dat de signaalplus arriveerde, al vanaf de eerste maand (ik heb 'm nu 7 maanden) heb ik ellende. Nimmer ben ik teruggebeld door tech, en zo gek als de klantenservice van mij wordt, wordt ik inmiddels van Vodafone. Vodafone lijkt met haar handen in het haar te zitten, en de klant??? Die wordt continue gedupeerd door deze heerlijke ellende die Vodafone SignaalPlus genoemd wordt.
Nieuwe advertentie van Vodafone:
http://demo.ovh.nl/download/058fc00d2c921ddc22d94dca96b6969c/904768_517137964988150_1814750583_o.jpg