Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
En als er nu meer Vodafone medewerkers zijn die de kla t zo helpen.....
Dan had dit zowel Vodafone als mij 7 uur bellen en veel frustratie en
negatieve NPS score kunnen voorkomen, volgens mij goeie in...
Ben ook al ZEVEN uur aan het bellen geweest:Hoeveel moeite moet je doen?
12.02.2013 19:31 1201 00:17:00 0,37213.02.2013 08:50 1201 00:03:00
0,37213.02.2013 08:53 1201 00:15:00 0,37213.02.2013 18:11 12...
@Gerrit, inmiddels heb ik al voor een derde maal een Femtocell 1.0
ontvangen, Femtocell 2.0 is nu ineens een fabeltje.... Want de 1.0 en
2.0 zijn hetzelfde... Wordt helemaal gek van dit product, Vodaf...
Beste, Inmiddels ben ik via jullie webcare en klantenservice verwezen
naar de Winkel, daar ben ik WEDEROM weggestuurd. Graag aandacht voor het
onderstaande: Ik ben onder werktijd naar mijn dichtsbijzi...