Binnen een jaar komt de folie los aan de voorzijde bij het scharnierpunt zowel boven als beneden. Ik meld dit bij de winkel ( vodafone) die sturen me door naar Samsung en die vragen of ik dit wil opsturen naar Dynafix.
Ik krijg bericht terug door geconstateerde schade aan de achterzijde komt alle garantie te vervallen. We kunnen repareren kosten € 790,00
Ik ga hier niet mee akkoord, het toestel is ondeugdelijk en is duidelijk een fabrikagefout. Dit heeft niets met de schade aan de achterzijde te maken. Dit wordt ook bevestigd door Samsung maar helaas dit zijn de regels.
Als een consument een product koopt die langer mee moet gaan dan 1 jaar en dot niet doet dan heeft de consument recht op herstel, vervanging of een deugdelijk voorstel. conformiteits beginsel. Vodafone waar ik gekocht heb sturen me door naar Samsung en Samsung blijft herhalen dat door de schade aan de achterzijde alle garantie komt te vervallen.
Beste Vodafone het is best hip om te blijven volhouden en volgens de letters je gelijk te blijven halen maar dat gaat toch volledig voorbij aan het probleem.
Waar het om gaat ik koop een toestel bij Vodafone, het is logisch dat wanneer een toestel niet goed is ze verwijzen naar de fabriek / leverancier om te kijken hoe het opgelost kan worden. Prima......
Maar als het blijkt een fabrieksfout te zijn maar doordat er elders een schade is geconstateerd op het toestel volgens de letters van de fabriek al de garantie komt te vervallen ik als consument pech heb.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn ? Ik koop iets wat niet goed is en iedereen blijft maar zeggen dat ik pech heb en zowel vodafone als Samsung blijven hun gelijk halen door te verwijzen dat dit zo in de voorwaarden staat.
De conclusie is dat het normaal gevonden wordt om iets te leveren wat niet niet goed is en dat je daar tevreden mee moet zijn en dat je dat als consument maar moet accepteren omdat wij ( vodafone en Samsung ) dat heel normaal vinden.
Ik moet zeggen dat ik dat niet normaal vind. Ook de verwijzing naar de verzekering is niet correct. De verzekering laten betalen als Vodafone een product levert die niet goed is. Ook dat is niet zuiver.
Zouden jullie dit probleem met oplossende ogen kunnen bekijken, a;vast bedankt
Mijn referentie Dynafix is : RMADRSA17530656
@vodafone