Leo de Kaper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid bundel

Heb inmiddels een 2GB bundel aangeschaft, maar kan mijn 500MB bundel niet uitzetten. STOP 500 MB naar 4000 werkt niet.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Leo de Kaper 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ga er vanuit dat je een prepaid hebt zonder bundels en dat je eerst 500MB hebt ingekocht? Dit is een internetbundel van 1 maand en vernieuwt automatisch als je genoeg tegoed hebt, wil je deze stoppen, stuur dan een SMS met STOP 500MB maand naar 4000 en dan zal deze na het einde van de maand stoppen. Na het stopzetten blijft je bundel geldig voor de resterende dagen in jouw maand, maar zal niet meer automatisch vernieuwen. Heb je daarna de 2GB maanbundel aangezet, dan gaat deze in, nadat die 500MB op is. Dus je kan niet zomaar die 5MB terug geven, dat gaat niet! 

Ik neem aan dat dit is wat je bedoelde en dan is dit ook het antwoord. Mocht het anders zijn, laat het weten, ik help je anders graag verder. Let op, ik ben geen Vodafone medewerker, dus ik kan niet met je mee kijken in het systeem wat er allemaal is gebeurd!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Leo de Kaper,
Welkom op de community van Vodafone. Is het inmiddels gelukt om de bundel te stoppen of krijg je nog steeds een foutmelding op het verzoek om de bundel te stoppen?  Lukt het via SMS of via My Vodafone niet om de bundel te stoppen? 

Mocht dat het geval zijn, kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens voor de verificatie:
- 06 nummer
- Huidig tegoed
- Wanneer voor het laatst opgewaardeerd?

- Sinds wanneer heb je dit nummer?
- E-mailadres waarop My Vodafone is geregistreerd
- Foutmelding
Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic