Sorry, niets meer laten weten, maar ben er nog niet helemaal uit.
Wel wat wijzer geworden, ben gisteren naar de Vodafone winkel geweest, heel fijn geholpen.
Eerst nieuwe SIM kaart geprobeerd, dat was het niet. In winkel kon ik “gelukkig” ook geen verbinding make met internet, ook niet op hun wifi netwerk.
Uiteindelijk hebben we alles weer teruggezet naar fabrieksinstellingen. 2 apps handmatig geinstalleerd, zonder Samsung Smart Switch te gebruiken, en voila, ze deden het. Internet werkte weer.
Gedachte was toen dat er iets in Smart Switch zit.
Thuis Smart Switch gebruikt, maar het hokje “instellingen” overgeslagen, die niet meegenomen.
Alles werkte.
Maar… ik doe veel onderzoek voor GFK. Heb ook een app van hen, die mijn internetgebruik monitort voor onderzoek. Dat gaat via een VPN. Werkte probleemloos op de S9.
Maar zodra ik deze dus activeer werkt het internet niet, bij toeval achter gekomen.
Ga vanavond deze app opnieuw installeren (heb hem gisteravond verwijderd) en kijken wat hij dan doet.
Anders is het helaas pindakaas, maar kan ik niet langer meedoen met deze onderzoeken.
Laat het nog wel even weten, want kan wellicht interessant zijn voor mensen die ook zoiets gebruiken en ook problemen ervaren.