Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 8,971Oplossingen
  • 24.8KDiscussies
  • 69.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Geen 4G Alleen-lezen Onopgelost

Is er nog een storing waardoor ik geen 4G heb?

Gabym door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Waarom heb ik en 3 van mijn andere nummers geen netwerk

Anke1971 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone... ik heb geen service... de hele avond al... whatsup???

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Hoe gaan jullie deze storing copenseren?? Ik neem aan met korting op mijn abbonoments koste. Aangezien mijn contract al verlopen is en ik het dus kan opzeggen wanneer ik wil zit ik steeds harder te de...

Bas87 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik wil weg bij Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik wil heel graag mijn abonnement afsluiten hoe moet ik dat doen

Storing Alleen-lezen Opgelost

Ik lees dat de storing is opgelost maar ik heb nog steeds geen internet of bereik of wat dan ook. Hoelang gaat dit nog duren?

CP7 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing Alleen-lezen Opgelost

Is het al opgelost.ivm dat ik nog steeds geen 4g en 3g heb.

Mirandq door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Opgelost] Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Update 09:15 uurTijdens de storing is geen mobiele data mogelijk geweest en heeft een deel van onze klanten hinder ondervonden met bellen. In de loop van gisteravond konden klanten gefaseerd weer gebr...

Vodafone Info door Community Developer
  • 269 Topics
  • 22 Oplossingen
  • 178 Likes

radiohitec heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]radiohitec heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Absoluut geen internet op 2G en 3G in regio Valkenswaard...bellen wel mogelijkTopicGeplaatst door: Vodafone

Abonnement mobiele telefoon overzetten naar een ander Alleen-lezen Opgelost

Gaarne advies. Het mobiele abonnement van onze watersport vereniging staat op naam van de penningmeester. Nu heeft er een bestuurswisseling plaatsgevonden en de penningmeester is niet meer in dienst.D...

M.anvelink heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]M.anvelink heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Het is een fake bericht, want ik kan nog steeds niet via 3g of 2g bellen?TopicGeplaatst door: Vodafone

Vraag Alleen-lezen Onopgelost

Dit is al de tweede keer in korte tijd dat voor langere tijd je niets kunt met je telefoon. Hier zullen klanten niet blij mee zijn

Taz28 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt naar Vodafone.Mijn oude abonnement eindigt vandaag, dus ik ben niet meer bereikbaar.Maar het Vodafone abonnement met eigen nummer start pas de 31e.Nu wil ik mijn simkaart activeren,...

nvdm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

28-10-2018 – Storing met verschillende diensten Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment zijn er problemen met een aantal interne klantenservicesystemen waardoor we je via de klantenservice niet in alle gevallen volledig kunnen helpen. Daarnaast kun je hinder ondervinden met...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7271 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Roaming partners in de EU Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vraagje,Ik weet in welke landen ik EU kan roamen, maar op welke providers kan ik met Vodafone 4G roamen in de EU?

door Niet van toepassing

Geen berichten ontvangen! Versturen, internet en bellen is goed. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Wie kan mij helpen met het probleem waar ik tegenaan loop. Ik heb een nieuw abbonoment met mobiel erbij gehaald en heb dit net een halve dag maar ik kan geen berichten ontvangen. Ik heb een HUA...

Jerros door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid simkaart activeren replace kaart Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik heb van de week nee simkaart aangevraagd met zelfde nr als de kaart die ik van de week ben verloren het lukt niet deze te activeren help

Princess door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms verouderde sim kaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een sms ontvangen waarin wordt gemeld dat mijn simkaart is verouderd en overmorgen wordt geblokkeerd. Als ik gratis een nieuwe simkaart wil aanvragen moet ik op een link klikken. Is dit h...

Carolie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen en verzoek afrekening Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer of mevrouw,ik ben wat geïrriteerd omdat ik al 5x (!) telefonisch heb verzocht om onderstaand. Dit gaat maar niet lukken. Daarom maar een mail.Betreft klantnummer *****Telefoonnummer *****...

Unitech door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo verdubbelaar niet Zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Beste support, ik ben sinds eergister actief op t Vodafone netwerk met een Ziggo korting/ verdubbelaar. Deze is al 2 dagen niet zichtbaar in Mn app onder tegoed.ik heb gelezen dat het enige tijd kan d...

Doornik door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ongewenst Loaded mobi abonnement Alleen-lezen Opgelost

Heb vanmiddag 3x n sms van Vodafone ontvangen over een abonnement wat ik niet zelf heb afgesloten. Wat is het en hoe kom ik hier weer vanaf?"Je maakt gebruik van abonnement LoadedMobi, de kosten zijn ...

Wifi Alleen-lezen Opgelost

Heb internet, bellen en tv van vodafone maar zeer slecht Wifi bereik..De tv staan meestal op youtube maar moet vaak 20min wachten op bereik en dan stoort het beeld ook nog.M'n telefoon staat standaard...

Databundel verbruikt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik krijg 16 november 15:22 een bericht dat me 2de bundel van 10gb van Ziggo ingaat Later 30 minuten later krijg ik dat ik over 80 procent ben maar op die tijden zit ik op kantoor ik heb die beri...

Kzme03 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonement met telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hallo, binnenkort mag ik mijn abonement verlengen. Ik had een abonement met telefoon. Ik wil gaan verlengen voor abonement met telefoon maar dan de telefoon in 1x afbetalen. De vorigen keer kwamen ze ...

aanvragen wireless ears bij Huawei p20 abbo Alleen-lezen Opgelost

Beste meneer/mevrouw,Sinds afgelopen maand ben ik klant bij jullie. Ik heb aan het eind van de zomer de Huawei P20 al in ontvangst mogen nemen, maar ik kon de oortjes die ik gratis bij die actie zou k...

mkl92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhuizing Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik ben verhuisd maar krijg nog steeds post op het oude adres

Koertje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen