Beste klantenservice,
Vandaag heb ik gebeld naar de Vodafone klantenservice om het abonnement van mijn man en mij te verlengen. De klantenservicemedewerkster heeft mij netjes geholpen en een mooie aanbieding gegeven waaronder korting op de toestellen. Ik moest dit even met mijn man overleggen dus de klantenservicemedewerker en ik hebben afgesproken dat zij mij om 19:30 vanavond terug zou bellen om de verlenging rond te maken.
HELAAS ben ik niet om 1930 teruggebeld. Ik heb om 19:45 zelf naar de klantenservice gebeld. Deze medewerker gaf aan dat er geen notitie is gemaakt van de aanbieding en korting maar zou even met haar leidinggevende overleggen of zij deze korting alsnog kon geven. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken. Verbaasd over de gang van zaken belde ik weer terug. Het was inmiddels 19:57 dus de klantenservice ging bijna dicht. Er werd opgenomen waarna er DIRECT weer werd opgehangen. Natuurlijk is de klantenservice nu dicht.
Ik begrijp dat iedereen naar huis wilt maar ik neem aan dat Vodafone niet zo met zijn klanten wilt omgaan. ZEKER als deze klanten een duur abonnement willen verlengen voor 2 jaar!
Ik ben zeer ontstemd over deze KINDERACHTIGE behandeling en wil bij dezen mijn abonnementen opzeggen! Ik ga op zoek naar een telecombedrijf die wel z'n klanten wel wilt behouden en deze op een professionele wijze behandeld.
Met vriendelijke groet,
Joyce