Hallo,
ik heb bij verlenging van mijn abonnement in september 2012 een Samsung Galaxy S3 gekozen. Deze heeft tot nu toe ALTIJD PERFECT gewerkt. Maar sinds een paar weken krijgt ie ineens uit het niets kuren. Op sommige momenten loopt het toestel namelijk vast of gaat enorm haperen. Dit gebeurt meestal als ik op een willekeurig moment op de HOME-knop druk, waarbij het scherm dan zwart blijft. Daarna herstart het toestel uit zichzelf (ook haperend) en de telefoon is daarna (wel bruikbaar, maar) helemaal van slag af. Verder ondervind ik geen enkele problemen met het toestel, maar dit begint toch wel enorm vervelend te worden.
Na het een en ander op te zoeken, ben ik uiteindelijk gewezen op de EMMC Brickbug Check app. Deze heb ik uitgevoerd en hieronder het resultaat:
Phone Model:
Samsung GT-I9300
SGS3 Sudden Death?
Yes. Insane chip.
Ik neem aan dat ik hier uit kan trekken dat ik dus last heb van de zogenaamde "sudden death" van Samsung, waar zoveel over gesproken wordt? Ik ben maar een leek op het gebied van trouble shooting..maar ik vroeg me af wat de mogelijkheden hierin voor mij zijn? Is het mogelijk om mijn toestel op te sturen ter reparatie naar Vodafone? En zo ja, hoe en wat dan? Of is het de bedoeling dat ik het toestel opstuur naar Samsung? Ik ben zat mensen tegen gekomen op internet met dit probleem, maar ben toch erg benieuwd waar het probleem nou vandaan komt. En waarom ik er in die twee jaar tijd nooit eerder last van heb gehad.
Alvast enorm bedankt voor jullie reactie!