poekie101

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Pocket Neo

Hoi, voor mijn zoon heb ik een Samsung Galaxy pocket neo gekocht met een vodafone prepaid, nu wil ik het toestel registreren en aanmelden binnen my vodafone en zie dat dit type niet in de lijst staat. Hoe krijg ik nu de juiste instellingen voor deze telefoon? Dank je, Wilma
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als ik het zo zie moet dat toestel nog worden toegevoegd aan de lijst dit kan even duren goed dat je via het Forum alvast dit laat weten zodat moderators hiermee verder kunnen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Wilma, welkom op het forum!

Aanmelden op my.vodafone.nl kan uiteraard gewoon, daar hoeft je toestel er niet per sé voor tussen te staan. Qua internetinstellingen: ik zie dat het gaat om een android-toestel. Als je op een android-toestel in het instellingen-menu duikt, dan zien eigenlijk alle menu's er min of meer hetzelfde uit. Ik zie dat de Pocket Neo draait op android 4.1, dus ik zou zeggen: gebruik gewoon de handleiding van de Galaxy S4: http://handleidingen.vodafone.nl/web/samsung-galaxy-s4/
Die ziet er voor 95% hetzelfde uit en daar staan alle instellingen in die je nodig hebt 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic