IlonaS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet tevreden.

Beste,

In maart liep mijn vorige abbonement af en kon ik ook een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik ben bij jullie gebleven omdat jullie niet aan toestel lease doen. Mijn oog viel op de Samsung Galaxy S4, met een mogelijkheid tot 4G. Uiteraard moest ik daar jullie duurste abbonement bij nemen, dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb toen een maandje gewacht, maar ik bleef alleen 3G ontvangen. Nu, december inmiddels, heb ik nog steeds geen 4G. Ik voel mijzelf behoorlijk misleid, ik heb een peperduur abbonement afgesloten met de verwachting dat mijn internet razendsnel zou zijn. Ik ben hier dus ook helemaal niet tevreden mee. Kan ik dit abbonement nog omlaag krijgen?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Ilona, jammer dat je zo ontevreden bent. Wat is je precies verteld over 4G? We zijn dat netwerk nog aan het uitrollen namelijk. Er zijn al heel wat locaties in Nederland waar 4G beschikbaar is, maar het netwerk is nog niet landelijk.
Kijk even op vodafone.nl/4G. Is er op jouw postcode al 4G-dekking? En is je toestel ook ingesteld om een 4G verbinding te maken? (zie instellingen -> mobiele netwerken -> netwerkmodus)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic