Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Samsung Galaxy Note 7 (Update over levering Note 7)

http://voda.fo/ne/emtcy


UPDATE: Dinsdag 11 oktober 2016
Omdat de veiligheid van klanten absolute prioriteit heeft, heeft Samsung na nieuwe recente meldingen rondom de Galaxy Note 7 besloten de productie van het toestel permanent te stoppen.
Klanten die bij ons een Galaxy Note 7 hebben besteld zullen we op korte termijn een goed alternatief aanbieden.



Vandaag is het zover, de Samsung Galaxy Note 7 is zojuist aangekondigd! Hier lees je hoe je als een van de eersten in bezit kunt zijn van dit nieuwe pracht exemplaar.

De versie die Samsung vandaag heeft uitgebracht heeft de Edge vorm. Als Samsung kenner weet je natuurlijk direct wat ik bedoel, maar voor de mensen die er niet bekend mee zijn, het scherm loopt aan de zijkant door over de randen. Maximaal gebruik van je scherm dus 😉 Het toestel komt uit in het zwart, zilver en blauw en wij gaan ze alle drie aanbieden.

Pre-order
Vanaf 16 augustus kun je een pre-order plaatsen via onze webshop, de telefonische verkoop (0800-0560 gratis) of in één van onze winkels, zodat je bestelling al klaar staat. Uiteraard wordt het toestel dan zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd of ontvang je bericht van de winkel om het te komen ophalen. Vergeet dit dus niet in je agenda te zetten!

Levering
Vanaf 9 september worden de toestellen geleverd en vanaf dan gaat ook de officiële verkoop van start. Ook hiervoor kun je terecht in onze webshop, bij een van onze winkels of kun je bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Welke specs heeft dit toestel?
Het toestel is 4G+ compatible en het scherm is 5,7 inch. Verder heeft het een geheugen van 64 GB + een MicroSD Slot.
Tevens is het stof- en waterdicht, wordt er gebruik gemaakt van een iris scanner en kun je draadloos opladen.


138 Reacties 138
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
In Europa, dat wil niet zeggen dat het voor elk land geldt.
LehmannJim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update over de levering:

"Galaxy Note 7 pre-orders worden al eerder uitgeleverd. Samsung maakte onlangs bekend dat vroege bestellers van de smartphone het toestel vanaf 10 oktober kunnen verwachten. Voor het langere wachten worden zij door de fabrikant gecompenseerd met een geheugenkaart van 128GB."

Pre-orders 10 oktober, hoe kan ik zien of dit mijn bestelling betreft?
Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de afdeling verkoop via 0800-0560

phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Diverse webshops zijn al bezig met het maken van afleverafspraken maar Vodafone nog niet?

Jammer, levering op 10 oktober zal er wel niet inzitten dan voor Vodafone klanten helaas.
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"Pre-order
De telefoon is nog niet beschikbaar maar je kunt wel alvast een bestelling plaatsen. Wanneer je bestelling is betaald en bevestigd wordt deze verwerkt. Zodra de nieuwe telefoon beschikbaar is, wordt deze naar je opgestuurd."

Lijkt me dat je deze gwoon in de bus krijgt met een mailtje wanneer hij op de post gaat. Met heel veel geluk vrijdag maar waarschijnlijk gewoon maandag pas, zou hij er dinsdag of woensdag moeten zijn.

Laten we niet meteen van het ergste uitgaan, is ook niet de fout van vodafone dat het toestel bijna twee maanden vertraagd is.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Er moet een afleverafspraak gemaakt worden, en dat gebeurt telefonisch. Hij zal dus niet zomaar verstuurd worden.

Alle andere webwinkels zijn reeds bezig met die afspraken, al enkele dagen, maar Vodafone is weer angstvallig stil.
moukily

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het voorlopig prima gezien er zojuist n vervangend note 7 in brand Is gevlogen (zie nu.nl). Te laat zijn ze toch al. Iphone 7 al op de markt. Laat ze vooral focussen op de batterij zodat mensen die op de note 7 wachten blij kunnen zijn met hun toestel.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Allemaal sensatiezucht van de media. Met een iPhone gaat ook wel eens iets mis maar omdat het een Note is wordt het nu breed uitgemeten in de media.

Het lijkt ook wel een beetje propaganda van andere merken om Samsung te dwarsbomen.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ok sommige consumenten krijgen de toestellen morgen al geleverd, en Vodafone kan nog steeds geen definitieve leverdatum afgeven. Begint langzamerhand amateuristisch te worden.
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tsja, bij ons op het werk komen de preorders dan ook wel snel binnen, misschien blijft er wel een toestel over van een klant die inmiddels geannuleerd heeft. In dit geval kan ik die kopen met personeelskorting en mijn abbo bij vodafone om laten in een sim only, ook een optie. Tot wanneer kan ik mijn bestelling eigenlijk annuleren?
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Tot 14 dagen na ontvangst.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oh vanaf 10 oktober is alweer aangepast door Vodafone naar vanaf volgende week... Hilarisch hoe slecht Vodafone communiceert met haar klanten. Na mijn bestelling heb ik nog niet 1 mail gehad over het hele fiasco.
Jaspervd

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat de levering nog wel door na opnieuw problemen vandaag?
yrraB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoor helemaal niets van Vodafone. Hoe komen jullie aan de informatie dat het aangepast is naar vanaf volgende week? En welke problemen vandaag?
Vodafone heeft de Note 7 in huis en doe moeten ze gewoon versturen naar de mensen die deze voor 9 september hadden gepreorderd. Ik wil me telefoon.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vodafone laat ook niks horen, kijk even naar de updates op de eerste pagina van dit topic. Helaas lekker omslachtig.

Maar vooralsnog zou ik er even vanuit gaan dat er deze week niks geleverd wordt, en of de Note 7 uberhaupt nog gaat komen is nog zeer onduidelijk.
yrraB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone heeft ze in huis. Ze zouden vanaf vandaag geleverd worden. Ik (en blijf blijkbaar niemand) hoor helemaal niets van Vodafone. Dan ga ik er toch van uit dat de Note gewoon geleverd wordt. Laat in ieder geval iets weten. En niet deze week maar al van te voren. Heel slecht eigenlijk dit van Vodafone. Snap dat Een de Note 7 door alles misschien niet willen verkopen maar laat het dan aan je klanten weten. Communicatie is top van Vodafone.
Jaspervd

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De vernieuwde notes blijken ook te ontploffen, is vandaag bekend gemaakt. Ook is de productie van het toestel gestopt.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Er gaat momenteel niks geleverd worden en volgens mij heeft Vodafone niet eens wat in huis.
yrraB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Allemaal prima. Geen probleem. Kan Vodafone ook niks aan doen maar meld het even aan je klanten. Kan ik opzoek naar andere telefoon.
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het ziet er na uit dat we nog langer moeten wachten op de note 7
AD schrijft dat velering opnieuw uitgesteld is zie de link
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic