Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Samsung Galaxy Note 7 (Update over levering Note 7)

http://voda.fo/ne/emtcy


UPDATE: Dinsdag 11 oktober 2016
Omdat de veiligheid van klanten absolute prioriteit heeft, heeft Samsung na nieuwe recente meldingen rondom de Galaxy Note 7 besloten de productie van het toestel permanent te stoppen.
Klanten die bij ons een Galaxy Note 7 hebben besteld zullen we op korte termijn een goed alternatief aanbieden.



Vandaag is het zover, de Samsung Galaxy Note 7 is zojuist aangekondigd! Hier lees je hoe je als een van de eersten in bezit kunt zijn van dit nieuwe pracht exemplaar.

De versie die Samsung vandaag heeft uitgebracht heeft de Edge vorm. Als Samsung kenner weet je natuurlijk direct wat ik bedoel, maar voor de mensen die er niet bekend mee zijn, het scherm loopt aan de zijkant door over de randen. Maximaal gebruik van je scherm dus 😉 Het toestel komt uit in het zwart, zilver en blauw en wij gaan ze alle drie aanbieden.

Pre-order
Vanaf 16 augustus kun je een pre-order plaatsen via onze webshop, de telefonische verkoop (0800-0560 gratis) of in één van onze winkels, zodat je bestelling al klaar staat. Uiteraard wordt het toestel dan zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd of ontvang je bericht van de winkel om het te komen ophalen. Vergeet dit dus niet in je agenda te zetten!

Levering
Vanaf 9 september worden de toestellen geleverd en vanaf dan gaat ook de officiële verkoop van start. Ook hiervoor kun je terecht in onze webshop, bij een van onze winkels of kun je bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Welke specs heeft dit toestel?
Het toestel is 4G+ compatible en het scherm is 5,7 inch. Verder heeft het een geheugen van 64 GB + een MicroSD Slot.
Tevens is het stof- en waterdicht, wordt er gebruik gemaakt van een iris scanner en kun je draadloos opladen.


138 Reacties 138
moukily

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Google pixel xl maybe een goed alternatief?
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sorry de Samsung actie begint 7 november, denk dat ik dat ergens verkeerd heb geschreven.

50 euro voucher voor wat? Crap bij Vodafone kopen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi alle!

Super balen van de Galaxy Note lijn, helaas! Samsung heeft alvast wel laten weten de Galaxy Note 7 functies zoveel mogelijk naar de Galaxy S7 en S7 Edge te integreren.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mja leuk, maar je hebt geen S-pen. Plus je hebt een veel ronder ontwerp dat echt onpraktisch is.

Had het nog wel willen overwegen als Vodafone ook netjes zoals andere winkels een korting had aangeboden op de S7 Edge, maar Vodafone vraagt gewoon de hoofdprijs.
dinsum01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Melh (Moderator Vodafone),

Om de communicatie te verbeteren is het wellicht een optie om ieder die een pre-order heeft gedaan, deze een email te versturen dat ze recht hebben op de SD kaart en dit binnen 2 weken volgt.

Ik heb zelf een pre-order gedaan en deze geannuleerd, voor mij is het nu te onduidelijk of ik er wel of geen recht op heb en moet ik zelf in de gaten houden en eventueel bij jullie aan de bel hangen. Dit is negatief voor de imago van Vodafone en de wijze van communicatie.

Graag verneem ik en alle andere denk ik een bevestigingsemail van de SD kaart. Alvast bedankt.
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb inmiddels alweer bijna 2 weken mijn s7 edge en eerlijk gezegd ben ik er best tevreden over. Blijf het jammer vinden dat de Note er niet meer is maar het alternatief bevalt gelukkig prima. Nu maar even afwachten wat de s8 gaat doen, maar denk dat ik de s7edge toch wel even hou voorlopig.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Samsung heeft inmiddels indirect laten doorschemeren dat er wel degelijk een Note 8 gaat komen. Nu nog een jaar overbruggen met de Note 4.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben vorige week zaterdag gebeld en zou een brief met een aanbieding ontvangen. Tot op heden geen brief en geen sd kaart.

Is het nu echt zo moeilijk?
Auriga

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het is nu 14 dagen geleden dat hier in het forum werd vermeld dat de kaartjes er binnen 14 dagen zouden zijn.
btw heeft iemand al een sd kaartje ontvangen ik wacht nog steeds........
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit ook nog steeds te wachten op het kaartje al heb ik inmiddels wel telefonisch een aanbieding gehad mbt tot de aanschaf van een s7edge ipv de note7. Aangezien ik het kaartje van de s7actie al binnen heb heb ik de code geregistreerd en misschien krijg ik alsnog 50 euro terug, ik ben benieuwd. Het kaartje zal waarschijnlijk ook nog wel komen, ik ontving deze week pas het officiele bericht dat mijn note geannuleerd was dus het gaat allemaal wat langzamer dan verwacht.

Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Auriga , ik heb hierover navraag gedaan. Deze week zullen de laatste SD kaarten worden uitgestuurd. Ook zullen de laatste mensen worden gebeld die eerder de Note hadden besteld.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Tegen mij is gezegd dat er een brief zou komen met een aanbieding, heb dus niks gehad.

Ik geef Vodafone nog tot het eind van de week en dan ben ik definitief weg. De 'aanbieding' die ik telefonisch kreeg voor de S7 Edge was exact dezelfde prijs als ik voor de Note 7 zou betalen, grapjassen.
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thomas, hoe kan ik erachterkomen of er niets fout gegaan is met mijn order? Ik heb de telefonische aanbieding wel gehad en deze ingevuld en hoop nu nog de cashback te krijgen maar heb niets over het kaartje gehoord. Overigens ontving ik 26 oktober de definitiefe annulering voor mijn note, betekent dat dat mijn kaartje dus deze week komt?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
boterham , met betrekking tot de cashback krijg je een code per mail toegestuurd. De verwachting is dat we deze snel kunnen toesturen.

De SD-kaart wordt zoals ik in mijn vorige post aangaf in de loop van deze week verstuurd.
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vandaag ook het SD kaartje gehad. Hierbij is alles wat vodafone toegezegd heeft netjes nagekomen al duurde het wat langer dan verwacht. Nu even hopen dat samsung ook daadwerkelijk de cashback uitkeert dan kan ik
ook nog een GearVR erbij halen 🙂
Het enige wat ik nog niet gehad heb is de code voor 3 maanden gratis netflix maar daar wachten we nog maar even voor af.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook fijn dat niemand van Vodafone reageert op mijn vragen of berichten...

Uiteindelijk gisteren het SD kaartje ontvangen, maar geen aanbieding voor een ander toestel...
Ook een hele professionele brief: er stond letterlijk in "... want de Note 7 kan ontploffen (oops) ..."
Welke stagiaire heeft die brief op mogen stellen? Dit is toch niet iets dat je zo naar klanten stuurt?

Ik ben sinds de bestelling van de Note 7 welgeteld 1x gebeld door Vodafone dat ik een brief zou krijgen met een aanbieding, verder nooit een bericht ergens over gehad. Inmiddels is mijn Note 4 weer kapot en weg voor reparatie en zit ik momenteel zonder toestel.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
phusebox , ik kan helaas niet voor een specifiek geval aangeven waarom je nog geen verdere informatie hebt ontvangen. In mijn vorige posts kun je terugvinden wanneer je verdere informatie ontvangt.

Mocht je desondanks niks ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb nog steeds geen alternatieve aanbieding ontvangen voor mijn Note7 pre-order...

Bij de klantenservice krijg ik gewoon de standaard prijs die ik ook online krijg in jullie webshop. Jammer dat er zo met trouwe klanten wordt omgegaan.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
phusebox , erg jammer om te lezen. Zoals ik echter ook al in mijn vorige post aangaf kunnen we helaas geen individuele gevallen bekijken op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic