Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Samsung Galaxy Note 7 (Update over levering Note 7)

http://voda.fo/ne/emtcy


UPDATE: Dinsdag 11 oktober 2016
Omdat de veiligheid van klanten absolute prioriteit heeft, heeft Samsung na nieuwe recente meldingen rondom de Galaxy Note 7 besloten de productie van het toestel permanent te stoppen.
Klanten die bij ons een Galaxy Note 7 hebben besteld zullen we op korte termijn een goed alternatief aanbieden.



Vandaag is het zover, de Samsung Galaxy Note 7 is zojuist aangekondigd! Hier lees je hoe je als een van de eersten in bezit kunt zijn van dit nieuwe pracht exemplaar.

De versie die Samsung vandaag heeft uitgebracht heeft de Edge vorm. Als Samsung kenner weet je natuurlijk direct wat ik bedoel, maar voor de mensen die er niet bekend mee zijn, het scherm loopt aan de zijkant door over de randen. Maximaal gebruik van je scherm dus 😉 Het toestel komt uit in het zwart, zilver en blauw en wij gaan ze alle drie aanbieden.

Pre-order
Vanaf 16 augustus kun je een pre-order plaatsen via onze webshop, de telefonische verkoop (0800-0560 gratis) of in één van onze winkels, zodat je bestelling al klaar staat. Uiteraard wordt het toestel dan zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd of ontvang je bericht van de winkel om het te komen ophalen. Vergeet dit dus niet in je agenda te zetten!

Levering
Vanaf 9 september worden de toestellen geleverd en vanaf dan gaat ook de officiële verkoop van start. Ook hiervoor kun je terecht in onze webshop, bij een van onze winkels of kun je bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Welke specs heeft dit toestel?
Het toestel is 4G+ compatible en het scherm is 5,7 inch. Verder heeft het een geheugen van 64 GB + een MicroSD Slot.
Tevens is het stof- en waterdicht, wordt er gebruik gemaakt van een iris scanner en kun je draadloos opladen.


138 Reacties 138
MauriceJ90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb meerdere keren met de klantenservice en orderstatus service 0800-0560 gebelt en deze wisten allemaal te bevestigen dat de Note 7 gewoon word geleverd vandaag (morgen)
MauriceJ90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels weer met Vodafone contact gezocht. De beste mevrouw heb ik op de hoogte gesteld van het bericht dat deze ochtend door Samsung NL is bevestigd. Was ze niet van op de hoogte dus moest dit even navragen.
De beste mevrouw kwam met het antwoord; het klopt inderdaad dat het nog niet echt duidelijk is of er nu wel geleverd word of niet.

Ik vroeg deze vrouw of het niet gek is dat ze 4 keer zeggen dat de zending is verstuurd door Samsung/Vodafone naar Post NL maar ze geen zich hebben op deze zending. (Hoe weten ze nu dat Samsung het inderdaad heeft verstuurd).

1 ding is wel duidelijk; voor vragen die je hebt naar Vodafone toe geven ze direct en concreet antwoord maar als het gaat om het informeren van de consument, is het echt ver te zoeken. Word vervolgt........
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sammobile.com geeft nu aan dat de preorder levering voor onbepaalde tijd uitgesteld is
MauriceJ90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is toch werkelijk belachelijk dat wij, consument, eerder van het een en ander afweten dan de provider (vodafone)!!
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Had jij al bericht gehad dan dat je order verstuurd was door Vodafone?
MauriceJ90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb helemaal niets. Zelfs geen mail van Vodafone. Word hier echt pissig van.
yrraB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inderdaad belachelijk dat de consument het eerder weet als vodafone.
Ik heb ook nog HE-LE-MAAL niks vernomen van Vodafone.
ik heb mijn bestelling van de Note 7 geannuleerd en overweeg serieus om naar een andere provider te gaan.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De Note 7 is niet meer. Samsung roept alles terug en zet alles stop.

Na dit debacle van Samsung en de ontzettend slechte communicatie van Vodafone hoop ik dat meer mensen de conclusie trekken die ik doe:
Bestelling annuleren en zo snel mogelijk weg bij Vodafone.
MauriceJ90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen beste Note 7 fans! Ik heb net nogmaals de bevestiging ontvangen dat de pre orders GEWOON geleverd worden deze week. Ze nemen geen nieuwe bestellingen meer aan en deze worden dus niet meer geleverd. Nog even geduld en zal jullie elk uur op de hoogte proberen te houden gezien VOdafone dat zelf niet doet!
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wacht zelf ook op nijn note 7 maar als ik de berichten lees denk ik niet dat de note 7 deze week geleverd gaat worden.
zou zeggen lees dit eens:

https://tweakers.net/nieuws/116575/samsung-nederland-stelt-levering-note-7-toestellen-opnieuw-uit.ht...

https://tweakers.net/nieuws/116597/samsung-stopt-wereldwijde-verkoop-en-omruilacties-van-note-7.html
MauriceJ90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goed, beste mensen, voor de 7e keer contact opgenomen met Vodafone order status en nu blijkt;
1. Note 7 word niet geleverd tot nader bericht vanuit Samsung zelf.
2. Aanstaande vrijdag hopen ze de klanten met pre-order te benaderen. Dit kan niet eerder omdat ze nog niet weten vanuit Samsung wat ze moeten doen (Nieuwe telefoon, geld terug etc etc)
3. Wellicht komt er een aanbieding voor mensen met de Note 7 (pre order) voor de S8.

Wel is gebleken dat dat Vodafone chat/twitter totaal niet op de hoogte is van het laatste nieuws.

Mensen die willen overstappen naar bijvoorbeeld de S7 Edge, kijk eens bij Tele2! Veel meer internet voor veel minder geld dan bijvoorbeeld bij Vodafone zelf.

Groetjes en succes!!!@MauriceJoersen
dinsum01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik probeer mijn orderstatus te raadplegen krijg ik sinds gisteren een foutmelding.
Dit is wel een vreemde manier van communiceren vanuit Vodafone.
Tevens vreemd dat op de 1e pagina van dit forum de tekst niet is aangepast naar de huidige situatie.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
MauriceJ90 grapjas.
MauriceJ90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En ik zou een grapjas zijn. Want?
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een gemopper hier weer. Ja, het is jammer dat de note7 er weer niet is. Ja, wij hadden met zijn allen verwacht dat het toestel maandag of dinsdag zou komen en balen nu allemaal dat dat weer niet gebeurt. Alleen is dat op basis van ons eigen verwachtingspatroon dat door de media gekweekt is, vodafone zelf heeft nergens concrete data naar ons gecommuniceerd. Laten we niet vergeten dat vodafone tot het laatst juist WEL de toestellen aan ons heeft willen leveren, het is samsung nederland die dat geblokkeerd heeft.

Voor mij is het ook over, ik heb een s7 edge besteld, gewoon weer bij vodafone, sla de s8 over na dit fiasco van samsung en volgend jaar rond deze tijd komt er wel weer een concept ala note 8 voorbij, misschien onder een andere naam, dan zien we wel weer verder.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
MauriceJ90 Sorry was gericht op je berichtje vanochtend waarin stond dat deze week gewoon nog uitgeleverd werd.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
boterham Oh jawel hoor, Vodafone zei gisterochtend nog dat mijn bestelling die dag verstuurd zou worden. Maar uit zichzelf hebben ze niet eens laten weten dat het toestel een maand later kwam. Hallo T-Mobile...
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Denk dat we allemaal opzoek kunnen na een andere telefoon als de note 7.

https://tweakers.net/nieuws/116619/samsung-stopt-definitief-met-productie-en-verkoop-galaxy-note-7.h...

Iemand nog een idee wat een goede replacement voor mijn note 4 is?
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Andere shops leveren de SD kaart alsnog uit als 'troost', Vodafone ook?
boterham

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou een mooi gebaar zijn, van Samsung zelf hoeven we in 1e instantie niets te verwachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic