Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Samsung Galaxy Note 7 (Update over levering Note 7)

http://voda.fo/ne/emtcy


UPDATE: Dinsdag 11 oktober 2016
Omdat de veiligheid van klanten absolute prioriteit heeft, heeft Samsung na nieuwe recente meldingen rondom de Galaxy Note 7 besloten de productie van het toestel permanent te stoppen.
Klanten die bij ons een Galaxy Note 7 hebben besteld zullen we op korte termijn een goed alternatief aanbieden.



Vandaag is het zover, de Samsung Galaxy Note 7 is zojuist aangekondigd! Hier lees je hoe je als een van de eersten in bezit kunt zijn van dit nieuwe pracht exemplaar.

De versie die Samsung vandaag heeft uitgebracht heeft de Edge vorm. Als Samsung kenner weet je natuurlijk direct wat ik bedoel, maar voor de mensen die er niet bekend mee zijn, het scherm loopt aan de zijkant door over de randen. Maximaal gebruik van je scherm dus 😉 Het toestel komt uit in het zwart, zilver en blauw en wij gaan ze alle drie aanbieden.

Pre-order
Vanaf 16 augustus kun je een pre-order plaatsen via onze webshop, de telefonische verkoop (0800-0560 gratis) of in één van onze winkels, zodat je bestelling al klaar staat. Uiteraard wordt het toestel dan zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd of ontvang je bericht van de winkel om het te komen ophalen. Vergeet dit dus niet in je agenda te zetten!

Levering
Vanaf 9 september worden de toestellen geleverd en vanaf dan gaat ook de officiële verkoop van start. Ook hiervoor kun je terecht in onze webshop, bij een van onze winkels of kun je bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Welke specs heeft dit toestel?
Het toestel is 4G+ compatible en het scherm is 5,7 inch. Verder heeft het een geheugen van 64 GB + een MicroSD Slot.
Tevens is het stof- en waterdicht, wordt er gebruik gemaakt van een iris scanner en kun je draadloos opladen.


138 Reacties 138
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Is maar de vraag of Vodafone ook die sd kaart erbij levert.

Eens kijken wat LG en Apple doen, kan nu makkelijk nog annuleren in ieder geval.
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
phusebox schreef:
Is maar de vraag of Vodafone ook die sd kaart erbij levert.

Eens kijken wat LG en Apple doen, kan nu makkelijk nog annuleren in ieder geval.
Ik kijk ook wat Apple doet, mijn bestelling blijft mooi staan. En ja die 128GB SD denk ik wel, want dit is een probleem van Samsung, niet van Coolblue of Vodafone.
LehmannJim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Is er al een enige opheldering over de verwachtte levertijd van de note?

mvg,

Jim
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
LehmannJim op dit moment is er helaas nog geen informatie. Zodra wij deze hebben, zullen we deze met jullie delen.
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Het zou wel leuk zijn geweest als we een mailtje of een telefoontje hadden gehad van vodafone dat de note 7 later geleverd zou worden
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Thrain83 , als het goed is is er afgelopen week een mail verstuurd over de vertraagde levering aan mensen die een pre-order geplaatst hebben.
Thrain83

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
_Thomas_
Is dat na hetzelfde email adres gestuurd waar de eerste keer de bevesteging natoe gestuurd is?
er was namelijk een typfout in mijn email adres dit is ondertussen aangepast en de bevesteging is toen nogmaals gestuurd na het correcte email adres
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Thrain83 , dat kan ik helaas niet controleren, maar dit zou zomaar de oorzaak kunnen zijn dat je de mail niet ontvangen hebt. In principe bevatte de mail dezelfde info als ook in dit topic vermeld staat onder het kopje update levering.
zeddyjee

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er al wat meer bekend over de Note 7?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi zeddyjee , helaas hebben we hier nog geen nieuwe informatie over. Houd dit topic in de gaten. Als er een update is, zullen we die hier plaatsen.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Gaat Vodafone de pre-orders ook vanaf 10 oktober leveren zoals Samsung heeft bekend gemaakt? Of moeten we wachten tot de openbare verkoop weer start?
https://tweakers.net/nieuws/115993/samsung-levert-eerste-galaxy-note-7s-in-benelux-op-10-oktober.htm...
zeddyjee

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
phusebox zeddyjee Samsung heeft hier gisteren inderdaad een statement over geplaatst. Ze zullen vanaf maandag 10 oktober de eerste Galaxy Note7 smartphones leveren aan klanten in de Nederland die zich eerder dit jaar hebben aangemeld voor de voorinschrijving op dit toestel. Tot nu toe heeft geen enkele levering van Galaxy Note7 toestellen in Nederland plaatsgevonden. De datum van de algemene introductie van de Galaxy Note7 in de Nederlandse markt ligt nog niet vast.

Kijk hier voor het volledige statement.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja maar de vraag is dus, gaat Vodafone reserveringen ook 10 oktober uitleveren? Samsung en CoolBlue in ieder geval wel. Hoop dat ik niet weer de verkeerde keus gemaakt heb door bij Vodafone te bestellen?
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als we maar niet als bij de start van deze ellende pas een week later dan de rest horen of pre orders nu 10 oktober geleverd worden of niet.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
phusebox , daar heb ik helaas op dit moment geen info over. Zodra er meer bekend is over je bestelling zul je hier sowieso bericht van ontvangen.
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jammer dat alle andere grote partijen in Nederland het wel weten. Je zou verwachten dat Vodafone als een van de grote spelers hier ok meer over wist.

Voor mij is het erop of eronder, ik bestelde als eerste in Nederland bij Vodafone een Note 7. Die bestelling werd door Vodafone kwijt gemaakt en als ik niet bij de eerste levering zit stapt ons gezin in ieder geval allemaal over op een andere provider. Te vaak heb ik het nog een kans gegeven.

Zo is mijn klacht over deze miskleun ook al meer dan 2 maanden n behandeling zonder inhoudelijke reactie.
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik werd net gebeld door een Vodafone vertegenwoordiger aangezien ik kon verlengen. Toen ik aangaf dat dat afhangt van de beschikbaarheid van de Note 7 kreeg ik zeer stellig van de dame te horen dat dit februari gaat worden. Dat gaat mij persoonlijk te lang duren jammer genoeg..
phusebox

Liefhebber
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mij is telefonisch inmiddels medegedeeld dat pre orders ook bij Vodafone vanaf 10-10 worden uitgeleverd. Nog twee weken en een beetje wachten dus.
zeddyjee

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic