Sharoniepony

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reeks defecten

Hallo,

Bij deze heb ik een aantal vragen. Ik ben al jaren klant bij jullie en heb in april mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel, een Samsung S5 Mini. Na twee weken kreeg ik rare klachten, telefoon laadde niet meer op, telefoon liep vaak vast, werd heet, startte opnieuw op uit zichzelf, reageerde niet als ik de telefoon wou ontgrendelen. Ik ben terug gegaan naar de winkel (Mediamarkt) en het toestel is op reparatie geweest. Na zo'n 3 weken het toestel te gebruiken, zelfde klachten weer. Weer terug, hij is nu weer op reparatie maar als ik heel eerlijk ben, heb ik nog bijzonder weinig vertrouwen in het toestel. Mocht de telefoon nu weer niet goed werken na de reparatie, zou ik 'm dan via jullie kunnen laten repareren of eventueel een nieuwe krijgen (laatste optie het liefst, nogmaals, geen vertrouwen in dit toestel meer)?

Nu ik hier toch ben, nog een vraag. Ik leen een telefoon van mijn vriend aangezien mijn eigen op reparatie is. Maar sinds gister doet het geluid van deze telefoon het niet meer. Media niet, wekker gaat af maar zonder geluid, mediaplayer ook en gebeld worden of zelf bellen heeft ook geen zin want je hoort helemaal niets. opnieuw opgestart, batterij er een tijd uitgehaald, gecheckt op updates, terug naar fabrieksinstellingen... het werkt allemaal niet. Dit toestel is een Samsung S4. Iemand tips of ideeen?

Bedankt!
7 Reacties 7
Sharoniepony
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem met de geleende telefoon is opgelost. Het bleek aan m'n SDkaart te liggen, Scandisk werkt niet altijd in combi met Samsung Galaxy toestellen (vraag me niet hoe .....)
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
angezien je de s5 mini bij de media markt gekocht heb zou je deze ook via hun ter reparatie moeten aanbieden
als het toestel 3x is opgestuurd voor het zelfde defect en dit nog niet is opgelost gaat samsung u een andere voorstel doen zoals bijv dat je de nieuw waarde van het toestel terug krijg (heeft me broer ook gehad toen ook via media markt opgestuurt ) en van dit geld kan je dan een nieuw toestel kopen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Tipje, maar producten bij de MediaMarkt zijn wel erg mwah...
Sharoniepony
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert daar ben ik nu achter haha! Nee gekkigheid, ik heb al m'n elektronica uit mijn huis daar vandaan en werkt allemaal prima. Mijn vorige telefoon S3mini had ik via Vodafone zelf gekregen en had ook zulk soort klachten. Voor mij hierna geen Samsung meer 😉
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Misschien ligt het wel aan de software die jij geinstalleerd hebt, een telefoon die heet wordt klinkt alsof er een proces heel hard op de achergrond draait en niet meer stopt...

Doe eens een factory reset en begin helemaal opnieuw. Installeer dan elke 2-3 dagen 1-2 van je apps en kijk wat het effect is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sharoniepony , is het nog gelukt met de adviezen van andere gebruikers in dit topic?
Sharoniepony
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai, zoals in mijn eerste post staat, issie nu op reparatie. Nu heb ik daar weinig vertrouwen in dus over een paar weken kan ik jullie tips vast prima gebruiken 🙂 dankje!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic