jpth76

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Motorola moto G 4G (model 2014 1se generatie)

Hallo,

Ik heb een Motorola moto G met 4G model van vorig jaar 1ste generatie. Werkt deze op het Vodafone 4G netwerk?
Zo ja waar kan ik de instellingen vinden voor internet op mijn mobiel, dit merk staat niet in de toestelhulp op de Vodafone site.
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jpth76,

Kijk eens onder instellingen, mobiel netwerk en dan netwerk modusof daar lte of 4g bij staat en anders onder instellingen meer, mobiel netwerk en dan netwerk modus.

Groetjes stevied86
jpth76
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar staat 4g bij, maar werkt deze gsm ook op het Vodafone netwerk.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jpth76

Zover ik zie ondersteunt de Motorola Moto G de 1800 MHz frequentie. Dat betekent dat dit toestel op beperkte plekken 4G kan ontvangen. Hiervoor gelden dezelfde regels als voor de iPhone 5. Je kunt op de dekkingskaart zien op welke plekken je 4G kunt ontvangen. Ga naar www.vodafone.nl/4G en kies voor "dekkingskaart" en kies dan voor "4G voor iPhone 5".
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Er zijn meerdere versies en modellen van deze telefoon. Het Europese Moto 4G-model ondersteunt ook band 20 (800 MHz) en band 6 (2600 MHz). Deze gebruikt Vodafone ook naast band 3 (1800 MHz).

http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g_4g-6355.php

Let op: geïmporteerde modellen (bestemd voor de VS, Latijns-Amerika bijv.) zullen maar beperkt werken op 4G en oudere modellen hebben wellicht ook minder ondersteuning.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
RuudNL

Hmm, ik heb ook op GSMArena gekeken (aangezien wij het toestel niet verkopen) maar ik kon echt zweren dat ik die andere frequenties er niet tussen zag staan. In jouw link zie ik ze wel staan inderdaad. Dan pas ik mijn berichtje even aan. Dank!
vdhanen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer met mijn moto g een hotspot te maken. Dit lukt, andere apparaten kunnen verbinden maar er is geen internet.
Anonymous
Niet van toepassing
Zonder de hotspot kun je dan wel met de moto internetten?
vdhanen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Internet op de moto g werkt wel
vdhanen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
, heb je bij de internet instellingen misschien nog een proxy ingevuld? Je kunt proberen of het helpt als deze leeg zijn (de proxy instellingen). Je kunt ook proberen de toegangspunt te verwijderen en opnieuw in te stellen. Soms kan het terugzetten naar de fabrieksinstellingen ook helpen. (maak eerst wel een back-up).
vdhanen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de proxy leeg gemaakt maar dat maakt niets uit. moet de Poort ook leeg?
Wat zouden de settings moeten zijn. Ik gebruik nu vodafone.nl zoals ik die opgestuurd kreeg
vdhanen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vdhanen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Schijnt een probleem met android 5.1 te zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic