Kuromi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox dubbel internet uitzetten

Goedemiddag,

Vorige maand had ik de blox dubbel internet aangezet omdat ik dan helemaal over mijn eigen bundel heen zou gaan. Ik had op 1 september een nieuwe abonnement gekozen en dit is nog niet gewijzigd. Nu zie ik dat die dubbel internet blox nog aan staat. Maar ik kan het helemaal niet uitzetten. Bij actieve Blox en extra's staat alleen Alles-in-1 Op Reis Dagbundel aan en dit kan ik ook niet uitzetten. Waarom zie ik geen optie om dat dubbel internet blox uit te zetten? Ik ga niet zomaar extra betalen voor een Blox dat ik niet eens aan wil hebben.
2 Reacties 2
Kuromi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nog iets wat ik net heb gezien. Ik heb de Sim Only Red Essential 2 jaar Contractduur: 24 maanden besteld met 300 minuten, Onbeperkt sms’jes en 2 GB internet.
Maar wat ik nu zie is:
SO Bel+SMS+Web-2 Vaak €25
De startdatum van je contract is 31 augustus 2015.
De einddatum van je contract is 30 augustus 2017.Wat moet dit nou voorstellen? Ik heb helemaal geen SO Bel+SMS+Web-2 Vaak €25 abonnement opnieuw besteld en dit wil ik helemaal niet meer hebben. Wat is dit nou weer voor een onzin? Eerst die Blox en nu m'n abonnement.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kuromi,

Zo te zien is dit nog je oude abonnement. Je kunt het beste even contact opnemen met onze verkoopafdeling. Andere forumgebruikers kunnen je namelijk niet vertellen waarom je oude abonnement nog actief is. Zij kunnen immers niet in de systemen van Vodafone kijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic