Hoi @Aaldert Hofman
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet werkzaam bij Vodafone maar ik wil je wel alvast een beetje op weg helpen en/of de mensen van Vodafone voorzien van extra informatie. Als eerst, plaats hier geen privé gegevens want iedereen kan deze community lezen en dan wil je niet dat alles openbaar is. Dit even ter info 🙂
Je zegt elke keer, destijds, bedoel je dat je vader vanaf het moment dat die Vodafone heeft, nog niet de korting heeft ontvangen waar die recht op heeft? En nu heeft er afgelopen maandag iemand met hem contact gehad om te melden dat het allemaal wel klopt? Als dit het geval is dan begrijp ik denk ik wel wat er fout gaat, de periode waar we het over hebben. In je prijzen plaatje zie ik prijzen van toen? Want de prijzen van nu is wel 25,- euro per maand en niet die 22,50 euro per maand waar je het over hebt. Dus ik denk dat daar de klantenservice een fout maakt en niet kijkt naar toen, maar naar nu.
Uiteraard is dit heel vervelend en is dit iets waar iemand van Vodafone voor je kan inzien. Om te weten wie je bent moet je bij je privé gegevens, in de instellingen van deze community, al je gegevens invullen en dan kunnen ze gelijk mee kijken om je te helpen. Zet dus je gegevens niet hier in de topic, maar bij je privé gegevens.
Om nog even zeker te zijn, kloppen de adres gegevens van Ziggo en Vodafone? Je vaders adres gegevens moeten bij Vodafone en Ziggo hetzelfde zijn en mogen zeker niet verschillen. Want als daar een verschil in zit dan krijgt je vader ook nooit de combinatie korting. Op het contract staat deze korting niet, dan weet je dat! Als je dat ook nog even wil controleren, dan weten we dat ook zeker.
Hopende dat ik je hiermee alweer een klein beetje verder heb geholpen. Iemand van Vodafone zal met je mee kijken en laat nog even weten of adres gegeven kloppen en beantwoord nog even mijn bovenstaande vragen, daar help je de mensen van Vodafone weer mee.