Sikske

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bug in app

Screenshot_20230815_113555_Device care.jpg

 deze melding krijg ik nadat ik een aantal keer mijn tegoed wil bekijken in de app. App crasht dan of springt terug naar home. App en toestel zijn up to date. Erg vervelend. Iemand ervaring mee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Oei, als je bundel op is zet dan wel je BloX Beperkt Internet aan, dan maak je geen extra kosten. 

Databundel op en liever geen additionele kosten? Met BloX Beperkt Internet voorkom je die extra kosten. De BloX verlaagt je internetsnelheid in Nederland en de EU zodat je gratis internet. Je downloadsnelheid gaat terug naar maximaal 64 Kbps. Uploaden gaat met 32 Kbps. Video's kijken of online gamen wordt wat lastig, maar je kunt wel gewoon appen en surfen.

Aanzetten: Sms "BLOX BEPERKT INTERNET AAN" naar 4000

En wil je extra data dan kan je altijd een andere BloX activeren zoals de Extra Data BloX van Vodafone. Meer informatie is via deze pagina van Vodafone te vinden. In ieder geval bedankt voor het melden dat de My Vodafone app niet werkt, ook niet in het buitenland, dan kan Vodafone daar ook mee aan de slag. Fijne vakantie dan toch nog, ook met een al opgemaakte bundel 😉.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Sikske 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Heb je net een Vodafone abonnement of ben je al langer klant? Ik heb begrepen dat er soms wel eens problemen zijn bij nieuwe contracten en dat ze het probleem aan het oplossen zijn. Het is goed dat je hier een melding maakt want dan weten ze bij Vodafone dat er meer mensen zijn die problemen ondervinden met de My Vodafone app. 

Lees anders deze topic ook even door. Daar leg ik uit wat je kan doen om Vodafone te helpen met meer informatie. 

Sikske
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey hey. 

Ik heb al heeeeellllll lang n vodafone abonnement en gebruik de app ook al lang. Probleem doet zich ook al lang voor. Zit nu in t buitenland en wilde graag m'n tegoeden zien. Al te laat want m'n Budel is op. Kan daar nu lastig op inspelen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Oei, als je bundel op is zet dan wel je BloX Beperkt Internet aan, dan maak je geen extra kosten. 

Databundel op en liever geen additionele kosten? Met BloX Beperkt Internet voorkom je die extra kosten. De BloX verlaagt je internetsnelheid in Nederland en de EU zodat je gratis internet. Je downloadsnelheid gaat terug naar maximaal 64 Kbps. Uploaden gaat met 32 Kbps. Video's kijken of online gamen wordt wat lastig, maar je kunt wel gewoon appen en surfen.

Aanzetten: Sms "BLOX BEPERKT INTERNET AAN" naar 4000

En wil je extra data dan kan je altijd een andere BloX activeren zoals de Extra Data BloX van Vodafone. Meer informatie is via deze pagina van Vodafone te vinden. In ieder geval bedankt voor het melden dat de My Vodafone app niet werkt, ook niet in het buitenland, dan kan Vodafone daar ook mee aan de slag. Fijne vakantie dan toch nog, ook met een al opgemaakte bundel 😉.

Sikske
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Thnx voor Je reactie. Heb maar n extra bundel genomen........

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic