Resa72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Ik had van de week mijn abonnement verlengt.
Kwam er vanmorgen achter dat ik verkeerd had gedaan.
Had simonly gedaan ipv met toestel.
Gebeld, en degene aan de telefoon heeft het gecanceld en zei dat ik meteen opnieuw kon gaan verlengen.
Alleen, tot nu toe geeft ie aan dat ik geen verlengbare nummers heb.

Groet Resa

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Hoi @Resa72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Weet je, dit moet natuurlijk administratief verwerkt worden en dat duurt altijd even. Wat je het beste even kan doen is bellen met de klantenservice en vragen of ze even met je mee kijken en eventueel direct telefonisch kan verlengen en bestellen van een nieuw toestel. Je kan bellen naar 0800-0001, of een chat starten, en dan kom je er samen wel uit. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Hoi @Resa72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Weet je, dit moet natuurlijk administratief verwerkt worden en dat duurt altijd even. Wat je het beste even kan doen is bellen met de klantenservice en vragen of ze even met je mee kijken en eventueel direct telefonisch kan verlengen en bestellen van een nieuw toestel. Je kan bellen naar 0800-0001, of een chat starten, en dan kom je er samen wel uit. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic