Jankelin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Red Unlimited

Red Unlimited werkt niet zoals beloofd, ipv 5gb krijg ik 1gb dagbundel en moet ik telkens aanvullen met 1gb en dat werkt ook niet optimaal. Eerste half uur tot een uur zit ik op “beperkt internet” snelheid.  Mijn vraag is: hoe is dit mogelijk? Waarom krijg ik geen 5 gb dagbundel? Waarom is de snelheid na het aanvullen van 1 gb  nog minimaal een half uur zo laag? 

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jankelin,
Welkom op de Community. 
Dankjewel voor het aankaarten van het issue! We zijn op de hoogte hiervan dat het niet optimaal werkt.

Met het Red Unlimited krijg je per dag 5GB. Indien de 5GB op is, dan kun je telkens de 1GB aanzetten.
Van andere klanten met dit abonnement heb ik begrepen dat de data enorm vertraagd is totdat de 1GB is aangesloten. Daarnaast heb ik ook begrepen dat het aansluiten van de 1GB via ons netwerk voor problemen zorgt. Via de Wi-fi zou dit geen probleem zijn. 
Klopt dit ook bij jou? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11835Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Jankelin 
Ik heb gisteren een nieuwe update gehad van My Vodafone app.
Heb jij die ook gekregen? Als het goed is dan is het probleem van 1GB aanvulling opgelost.
Zelf weet ik dit niet omdat ik geen Unlimited hebt, maar misschien kan je het eens uittesten 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic