Tinus100

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht over de manier waarop ik behandeld wordt door Vodafone WEES GEWAARSCHUWD !

Helaas ben ik zeeer teleurgesteld in de manier hoe er met je als klant wordt omgegaan door Vodafone !!

ben al zeer vele jaren lid van zowel ziggo als Vodafone, maar helaas wordt je als oud vuil behandelt.

 

Ik had 3  06-nummers van VODAFONE op mijn naam staan en 1 op die van mijn vrouw ( ook VODAFONE )
allen hadden verschillende klantnummers en verschillende abonnementen.

Dus ik heb mijn bestaande abonnement verlengt naar een red Together.
Ik wil namelijk graag alle 4 nummers op red together. zodat ik alles op 1 factuur krijg en de data kan verdelen. 

MAAR DIT BLIJKT EEN WELHAAST ONMOGELIJKE OPGAVE VOOR VODAFONE....
Ben er inmiddels al vele dagen mee bezig en inmiddels 10 tallen uren verder aan de telefoon en we zijn nog niet eens halverwege.....

Inmiddels zijn de meeste nummers op mijn naam en op 1 klantnummer. Ik wilde dan ook de laatste 2 nummers toevoegen tot mijn red together pakket. Blijkt dat er opeens een verhoging van de abb. prijs geldt voor red together extra van 2,50 / maand per nummer..... ( per 01-02-2021) Dit terwijl ik dit al tijden aan het proberen ben om te koppelen, maar door fout op fout op fout van Vodafone kan ik nu plotseling meer gaan betalen per maand  ( door vodafone werd juist gezegd, doen we rustig stap voor stap, zodat er geen fouten worden gemaakt ).... 

 

Door de klantenservice wordt alleen gezegd  ja sorry Domme PECH !  had u dit maar voor 01-02-2020 moeten regelen.....   DAT HEB IK GEDAAN  maar door traagheid en fouten bij Vodafone is dat nog steeds niet gelukt...

Ook is 1 van de nummers met 2 jaar verlengd, terwijl op de site staat dat red together extra maandelijks opzegbaar is...... Hoe zit dat ?

Ik ben dan ook woedend over de gang van zaken !


Ik heb inmiddels heel veel uren tijd hierin zitten.
Als dit niet tot in de puntjes wordt opgelost, annuleer ik alles inclusief mijn ziggo abonnement.

Ook zal ik de gang van zaken op zoveel mogelijk fora en social media gaan plaatsen om te waarschuwen voor deze manier van werken.

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi Tinus, 

Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je woedend bent over de gang van zaken en zeker als je er meerdere uren in hebt gestoken.
Je geeft aan dat je problemen hebt met het omzetten van de laatste 2 nummers en dat je te horen hebt gekregen dat dit alleen nog voor het nieuwe tarief mag.
Zijn de nummers inmiddels al op het juiste klantnummer gezet?

Ik kijk graag met je mee naar hetgeen wat hierin mogelijk is als de nummers al omgezet zijn naar het juiste klantnummer.

Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiele nummers waar het over gaat
- Geboortedatum

- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Je kunt online of via mijn collega's verlengen met het Red Together Extra voor 2 jaar of voor 1 maand.
Indien je via de telefoon een bestelling/verlenging aanvraagt, wordt (als het goed is) de looptijd van het abonnement benoemd. 
Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic