Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 968Oplossingen
  • 1,289Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

verifieren nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg in een sms de vraag of ik nogmaals mij nummer wil verifiëren omdat er iets mis was gegaan in het aanvragen van het nummerbehoud. Wanneer ik mijn telefoonnummer doorgeef en een sms-code wil on...

blendle Alleen-lezen Opgelost

Waarom staat er al twee dagen dat mijn gegevens binnen 2 minuten zichtbaar zijn? Ik wil het abonnement meteen na activeren beëindigen zodat deze na de proefperiode automatisch en tegen betaling verlen...

dries81 door Gedreven Ontdekker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

slechte dekking Alleen-lezen Opgelost

De dekking van 4g en zelfs 3g op het treintraject tussen Den Haag en Utrecht id extreem slecht. Het is zelfs niet mogelijk muziek te streamen. Wordt hier iets aan gedaan en kan ik restitutie van mijn ...

Jacob123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bijkopen mobiel bellen en mobiel internet Alleen-lezen Opgelost

Wij overwegen een totaalpakket bij Vodafone / Ziggo, bij hebben reeds Ziggo. Wij willen op onze iPhones graag een minimum abonnement, maar (in juli en augustus) als wij veel fietsen in EU graag mobiel...

grotehar door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN verbinding met laptop en SamsungS8 / Vodafoon Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik een Samsung Laptop met Windows10 en WiFi om een VPN verbinding te maken met mijn thuisnetwerk. Dat werkt goed. Als ik echter mijn Samsung S8 met Vodafoon prepaid 4G gebruik, dan komt de VPN...

fratie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge belkosten in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Zojuist een rekening gekregen van meer dan 200 euro. Een erg vervelende verrassing! Wat blijkt? De belkosten voor het bellen naar de Duitse Spoorwegen toen ik een paar dagen in Duitslan...

Bram1982 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

My Vodafone gebruikers verwijderen? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, als ik op myvodafone op mobiel kijk bij rekeningen dan staat er "dat is fijn, even geen rekeningen", maar die is er wel, dan moet ik doorschuiven naar links en verschijnt nog een keer mijn naam i...

oltheten door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sms phishing : blokkeer betaling via www.payinfo.nl Alleen-lezen Opgelost

30-9-19 Ik kreeg een paar nep sms'jes en zou een abonnement van €5 p.maand afgesloten hebben. Dus niet. Maar heel realistische tekst.Mijn tip : via genoemde link kun jij een blokkering van alle extern...

CE2012 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Storing mobiel internet - [Opgelost] Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment kun je helaas problemen ondervinden met het gebruik van mobiele data op ons 2G/3G/4G netwerk. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment weten we nog niet ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 315 Topics
  • 30 Oplossingen
  • 217 Likes

sms Alleen-lezen Opgelost

ik ontvang geen sms vanuit een bank uit Turkije maar wel vanuit normale telefoonnummer

rifat door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummebehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik ben pas naar de Vodafone winkel gegaan om over te stappen van prepaid naar een abonnement. Ik werd fantastisch geholpen en het was snel geregeld. Toen de volgende dag werd ik gebeld en werd er geze...

Iresx door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

In English, you still have not corrected the specs of the Note 10+ Alleen-lezen Opgelost

Over a month ago I contacted you here at this forum regarding incorrect information Vodafone posted regarding the Note 10+.The size of the screen, the battery capacity, and the amount of RAM are all i...

SMS notificatie uitschakelen werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Twee weken geleden heb ik een topic gemaakt met de vraag of de sms notificatie van facturen eindelijk eens uitgeschakeld kan worden. Het topic is alweer gesloten waardoor het lijkt alsof het probleem ...

patrickc door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerklaag Interferentie Verschillende Providers en Zendmasten Alleen-lezen Onopgelost

Voor een systeem implementatie waarbij ik geconfronteerd ben met werkzaamheden aan de van mijn woning dichtsbijzijndenste zendmast (boven op een torenflat 8 verdiepingen) dit gebeurde met een grote kr...

Bullit door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bagger ontvangst al 1,5 maand in Spijkenisse Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al ruim 1,5 maand last dat ik storingen op mijn telefoon lijn heb, of ik met mijn mobiel naar vaste toestellen bel of mobiel maakt niet uit, echter blijkt het aan de mast van Spijkenisse te lig...

klacht nieuwe bestelling, levering en medewerkers Alleen-lezen Opgelost

Ik heb op 22 augustus bij medewerker *****, twee nieuwe Red together met toestellen afgesloten, dit kostte me exact 1 uur en 48 minuten aan de telefoon. Daar ik al een abonnement heb lopen leek me dat...

B72 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Waardeloze klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn al talloze voorbeelden van gelijksoortige ervaringen, bij deze mijn duit in het compleet waardeloze Vodafone zakje…Op 11/08 online een abbo+toestel besteld voor mijn dochter die 17/08 jarig is...

Binnen hoeveel dagen wordt retour telefoon verwerkt (bij een verlenging)? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb laatst mijn abonnement verlengd, maar helaas vrijdag mijn telefoon retour gebracht in een vodafone winkel. Hoelang duurt het voordat de annulering verwerkt is zodat ik online weer een nieuw toe...

Kesiena door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

RCS ondersteuning? Alleen-lezen Opgelost

Op in principe alle Android toestellen zit standaard de berichten app van Google. Hiermee kun je sms berichten sturen en ontvangen. Ook MMS en RCS werkt met de app. RCS werkt ongeveer als WhatsApp als...

Koppelen van forum & Vodafone account? Alleen-lezen Onopgelost

Hi community!Door iets te ongeduldig te zijn heb ik er een lekkere puinhoop van gemaakt en ik hoop dat iemand me kan helpen om e.e.a. glad te strijken.Ik ben al enige jaren Ziggo klant en deze week be...

ShelLuser door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen