Ray71

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Super Friends and Family bestelling gaat mis.

Wie weet hoe je moet doordringen bij die telefoongasten om uit te leggen dat je recht hebt op een Multi Data Sim bij je afgesloten abonnement in januari 2018.
Ja jullie lezen het goed, zolang ben ik bezig.
Ten tijde van afsluiten bij Fr&Fa sluit ik af op basis van de gegevens van de site, zelfs 3 maanden nadien staan dezelfde gegevens er nog steeds op. Ik stuur zelfs screenshots naar ze toe zodat ze het zelf zien.
Krijg je alsnog te horen dat het niet meer vanzelfsprekend is dat je er éen krijgt, zitten nu kosten aan verbonden. NEE,NEE niet op het moment van afsluiten, dat is pas VIJF maanden later ingegaan BIJ Fr&Fa. Toen zijn de voorwaarden pas op de site veranderd.
Wie weet welke stappen ik moet nemen, die gasten van Fr&Fa zijn zó DOM.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Ray71

Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent en je wilt hebben waar je recht op hebt.

Het klopt inderdaad dat een data sim vanaf juli 2017 bij de nieuwe Red abonnementen 5 euro per maand kost. Bij de oudere abonnementen is dit nog gratis.

Betreft F&F durf ik niet te zeggen omdat ik niet alle acties weet, maar je geeft aan dat je hiervan screenshots hebt. I dit geval raad ik aan om contact op te nemen via facebook of Twitter of via de chat. (Let op via de chat kun je geen screenshots toevoegen).
Wel zou je natuurlijk een link van dit topic mee kunnen sturen. Dien je alleen nog de screenshots hier up te laden.

Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen. Dit is omdat het forum bedoelt is voor klanten met vragen die beantwoord worden door andere klanten.

Ik hoop voor je dat je dan ook snel de multisim ontvangt.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Ray71

Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent en je wilt hebben waar je recht op hebt.

Het klopt inderdaad dat een data sim vanaf juli 2017 bij de nieuwe Red abonnementen 5 euro per maand kost. Bij de oudere abonnementen is dit nog gratis.

Betreft F&F durf ik niet te zeggen omdat ik niet alle acties weet, maar je geeft aan dat je hiervan screenshots hebt. I dit geval raad ik aan om contact op te nemen via facebook of Twitter of via de chat. (Let op via de chat kun je geen screenshots toevoegen).
Wel zou je natuurlijk een link van dit topic mee kunnen sturen. Dien je alleen nog de screenshots hier up te laden.

Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen. Dit is omdat het forum bedoelt is voor klanten met vragen die beantwoord worden door andere klanten.

Ik hoop voor je dat je dan ook snel de multisim ontvangt.
Ray71
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven,

Dank voor je begrip en de bevestiging van mijn bericht. Ik zal het via de chat moeten uitvechten, ik heb geen FB of Tw.
Ik zal eens kijken of ik de screenshots hier kan uploaden, moet eens zien hoe dit allemaal werkt.
Alleen voor deze langlopende kwestie heb ik een account aangemaakt, dus volledig nieuw hier.

Als ik het goed begrijp kan ik deze conversatie dus wel in een schatbericht kwijt?
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt dan de link van het topic geven (internet adres) zodat ze het terug kunnen lezen en natuurlijk de screenshots zien. Wat je ook kan doen als het makkelijker is. Via www.vodafone.nl/e-mail een mail sturen en daar de screenshots aan toevoegen.
Ray71
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top nogmaals bedankt. Je kan beter op de stoel van al die andere collega's gaan zitten die mij niet helpen.
Dan was het allemaal een stuk eenvoudiger geweest en had Vodafone volgens mij minder gefrustreerde klanten.
Groet Ray
Anonymous
Niet van toepassing
Dankjewel voor het compliment! Ook al kan ik het niet direct voor je oplossen 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels wel al contact gehad met mijn collega's via de chat Ray71 en is het inmiddels opgelost?
Ray71
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Steven,
Nee helaas nog geen tijd voor gehad. Dat is ook wel een reden dat het lang duurt, ik ben niet altijd in de gelegenheid.
Groet Ray
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je een update hebben, dan hoor ik het graag @Ray71
De reden dat ik graag wil weten wat de oplossing is, is omdat ik zelf geen ervaring hiermee heb.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic