Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

SD kaart instellen als opslag Alleen-lezen Onopgelost

Hai,Heb een Vodafone abb. Met toestel Samsung J3. Nu heb ik een sd kaart gekocht voor meer geheugen. Maar elke keer als ik wat wil downloaden geeft hij aan niet genoeg geheugen. Hoe kan ik de sd kaart...

Buitenland bundel Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen waarom bij een nieuw abonnement die buitenland bundel standaard aanstaat?, het is toch een optie die je aan kunt zetten als je hem nodig hebt, nu staat hij al aan zonder dat j...

Mzl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen en internettoegang tegelijk op iPhone Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik merk dat ik tijdens het bellen geen internet kan gebruiken. Dat vind ik lastig, want ik wil tijdens een gesprek onderweg in staat zijn om even snel iets op te zoeken. Nu schijnt het zo te zijn...

OnePlus 5 Alleen-lezen Onopgelost

Op 20 juni 2017 zal de nieuwe OnePlus 5 worden gereleased. Gaan jullie deze ook aanbieden bij abonnementen van Vodafone? Ik kan verlengen en dit toestel beloofd heel wat. Gezien het feit dat de S8 sle...

knoxville door Gedreven Ontdekker
  • 35 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Voortijdige opzegging Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Ik ben al jaren tevreden Vodafone klant. Nu heb ik alleen een smartphone van mijn werk gekregen welke ik ook privé mag gebruiken.Beetje zonde om 2 toestellen te hebben, waarvan 1 met abonnement waa...

506_PIR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel over vast Alleen-lezen Onopgelost

Stel:Je bent abonnee van Ziggo en je hebt een telefoonnummer van hun,en je hebt een mobiel nummer van Vodafone.Hoe makkelijk zou het zijn om je mobiele gesprekken op je vaste (land) lijn binnen te lat...

‘Roam Like at Home’ - Veel gestelde vragen Alleen-lezen Onopgelost

Wat houdt Roam Like at Home in?Je bundels voor bellen sms'en en data zijn sinds 1 juni geldig in de EU. Het Nederlandse tarief is nu dan ook het tarief voor in de EU. Je bent dus op de Spaanse strande...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Tenaamstelling niet correct en toen ging het mis Alleen-lezen Opgelost

Begin april heb ik een tweede abonnement afgesloten bij Vodafone. Daarvoor heb ik Sales gebeld. Een dag later kwam mijn nieuwe telefoon maar de tenaamstelling was niet goed. Mijn roepnaam stond op het...

Vodafone You - Tarief Turkije Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand welk tarief er wordt gehanteerd (of blox/ internetbundels?) voor prepaid in Turkije, voor de abonnementen hoort Turkije wel bij de EU landen, maar voor prepaid niet. Voorheen was er de all...

gert125 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Misleid door Vodafone sim only contract Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik ben vorig jaar oktober 2016 overgestapt van een abonnement met telefoon naar een sim only abonnement, reden hiervoor was dat mijn einddatum al was verlopen(met toestel), en ik dus naar...

Overstap Ziggo mobiel naar vodaphone Alleen-lezen Onopgelost

Als ik van ziggo mobiel overstap naar vodaphone moet ik dan 25 euro aansluitkosten betalen?

geen 4G netwerk op ONeplus 5 Alleen-lezen Opgelost

IK ben een van de eerste die dit toestel heeft ontvangen maar nu kan ik geen 4G connectie krijgen . 3g werkt wel

Mephisto3 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan ik mn abonnement op mn zaak zetten Alleen-lezen Onopgelost

2 maanden geleden heb ik een 2jarig abonnement afgesloten en op mijn persoonlijke naam gezet. Zou ik deze kunnen overzetten op de naam van m'n eenmanszaak?

Onterecht abon Alleen-lezen Onopgelost

Mijn man heeft na tel. Overleg met vodafone zijn abon. Verlengd en mocht daarbij een ander toestel uitkiezen. Eenmaal het toestel geleverd was bleek hij opeens een ander tel.nr te hebben gekregen. ( g...

Bestelling hangt vast Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week woensdag zou de simkaart geleverd worden. Maar omdat de opgegeven rekening een vaste laste rekening was, kon er niet gepind worden door de bezorgdienst. De simkaart ging weer mee. Binnen 4...

Wilbert-K door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kan al maanden niet inloggen in My Vodafone.Ik heb prepaid en bekijk daar mijn tegoed en mijn Blox die ik heb afgesloten voor o.a. internet.Kan zowel als op mijn telefoon als online niet inl...

Green door Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Prepaid data aanvullen Alleen-lezen Onopgelost

Als van mijn 2gb bundel de data binnen 30 dagen verbruikt zijn is er dan een mogelijkheid om extra data te kopen.

Dirkmax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Alleen-lezen Onopgelost

ik heb deze week mijn bedroevende verhaal aangaande mijn overstap van KPN naar Vodafone gepost. Ik kreeg in mijn mailbox een melding dat daar op gereageerd is door jullie. Maar mijn hele bericht is ve...

mamagyver door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen