Michel van C

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom een wachtrij bij een nieuw product?

nou van together is weinig spraken hoor.
zit nu in totaal al 2 uur aan tel te wachten tot ik word verbonden.
enige wat ik hoor.
op dit moment bla bla bla.
Je mag er toch vanuit gaan dat wanneer je zoiets aanbied 9/10 mensen gaan bellen.
zorg dan in ieder geval dat je genoeg medewerkers hebt.
slechte service van Vodafone.
beetje jammer dit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2199Likes
Hoi Michel van C

Dankjewel voor je terugkoppeling.

Je geeft aan dat het via de chat niet kan. Via de chat is de afdeling migratie (tussentijds omzetten abonnement) gewoon bereikbaar. Ook de afdeling verkoop (alleen verlengen) kan dit via de chat doen.
Ik zal dit intern aankaarten dat er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is.
Daarnaast zal ik het ook intern aangeven betreft het niet terug bellen als een klant weg valt. zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden.

Dit lost het omzetten naar het Red Together abonnement niet op. Dit zal aangepast moeten worden via mijn collega's van de bovenstaande afdelingen. Dit kan ik helaas niet voor je doen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2199Likes
Hoi Michel van C

Ik kan me voorstellen dat het erg lang duurt!
Mijn excuses hiervoor. Mijn collega's proberen echter iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen

Mocht het te lang duren, dan kun je betreft het tussentijds aanpassen van het abonnement ook op een later tijdstip contact opnemen met mijn collega's. Dit kan via 0800-0200976 of via de chat van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur

Gaat het over een verlenging of over een nieuw abonnement, dan kan dit via 0800-0560 ( van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur).
Michel van C
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sven,
een 10tal minuten geleden was ik in gesprek telefonisch van Vodafone ivm together.
echter werd ineens verbinding verbroken.???
wat ik dan raar vind waarom belt Vodafone mij/klant niet terug?????
Michel van C
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via de chat is niet mogelijk hoor
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2199Likes
Hoi Michel van C

Dankjewel voor je terugkoppeling.

Je geeft aan dat het via de chat niet kan. Via de chat is de afdeling migratie (tussentijds omzetten abonnement) gewoon bereikbaar. Ook de afdeling verkoop (alleen verlengen) kan dit via de chat doen.
Ik zal dit intern aankaarten dat er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is.
Daarnaast zal ik het ook intern aangeven betreft het niet terug bellen als een klant weg valt. zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden.

Dit lost het omzetten naar het Red Together abonnement niet op. Dit zal aangepast moeten worden via mijn collega's van de bovenstaande afdelingen. Dit kan ik helaas niet voor je doen.
Michel van C
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sven bedankt voor je reactie.

dit lost idd niks op.
zou heel fijn zijn moest Vodafone morgen zelf met mij contact opnemen.

gr Michel
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2199Likes
Topic gesloten,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.