Krijm07 Je kunt je cijfertjes tijdelijk terug krijgen door je telefoon opnieuw op te starten. Dat helpt bij mij voor een paar dagen.
SamsungExpert Ben toch stiekem beetje ouderswets en ga toch maar liever naar een vodafone winkel toe. Daar kan ik duidelijker mijn verhaal uitleggen dan zo via internet.
Nog even een vraag. Mijn oplader(snoertje) vertoont al een tijdje wat gebreken. Nu kan dit kloppen want hij is sinds een week ook gescheurt, het plastice omhulsel. Dit is precies onder het punt die je in je telefoon stopt en dan waar je dunner wordt. (hoop dat je begrijp wat ik bedoel...wat zou het toch fijn zijn als ik foto's kan toevoegen) De elektrische draadjes liggen nu ook gewoon open en bloot (gevaarlijk!).
Ik gebruik mijn oplader altijd erg voorzichtig, hij ligt altijd naast mijn bed zodat er niks mee kan gebeuren. Nu weet ik dat er altijd gezegd wordt dat er op accessoires maar 6 maanden garantie zit, maar volgens mijn pa hoor ik er gewoon 2 jaar wettelijke garatie op te krijgen. Weet jij hier misschien meer over?
Zie op de samsung website ook staan dat er op mobiele accessoires 2 jaar garantie zit, dus ook op de opladers?