Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

simkaart Alleen-lezen Onopgelost

He mensen, ik heb gister een nieuwe abbonement afgesloten en daarbij ook een nieuwe simkaart gehad, deze hebben ze in de winkel rond 1700 uur geactiveert, ze zeiden dat hij het na +- een uurtje zou do...

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, Ik wil graag de volgende bestelling plaatsen. OverzichtiPhone 6 16GB Space Grey i.c.m. Red Super Looptijd 2 jaar Maandelijkse kostenAbonnement€ 50,00BijbetalingToestel € 5,00Eenm...

Geen service Zwolle Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vanmiddag geen geen service , zie geen storingen hier in Zwolle.Zit wel op WiFi maar kan niet sms en, bellen of gebeld worden.Rekeningen zijn allemaal betaald, telefoon al opnieuw herstar...

kleur toestel Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mn abonnement verlengen met een Samsung G3 maar zie dat jullie alleen de grijze kleur toestel hebben die ik eigenlijk niet mooi vind.Ik wil namelijk de goude kleur! ???? Kunnen jullie hieraan k...

Eerder verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben benieuwd naar t volgende, een vriendin van mij kwam bij vodafone toen haar mobiel stuk was of het mogelijk was eerder te verlengen dat was geen enkel probleem ze heeft een maand eerder dus haar...

verify cost on hybrid Alleen-lezen Onopgelost

How can i verify what I paid for a phone call? I saw my credit decrease but I cannot find any option to see the actual call duration, destintion number and what i was charged for that.On another note....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen