philippe1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed verbruikt ondanks Unlimited bundel

Goedenavond , ik heb een vraag over mijn prepaid verbruik. Ik heb 40 euro opgemaakt in een week tijd voor een bundel van 14 euro (onbeperkt internet) en alleen maar  twee gesprekken gevoerd (ingaand en uitgaand) van enkele minuten. Volgens mij klopt er iets niets. Graag zou ik een specificatie van de kosten willen ontvangen of een correctie indien onterecht dubbel afschreven bundels .Alvast bedankt voor uw reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @philippe1 

Ik zie dat je op 29 juni de prepaid Unlimited bundel voor 7 dagen hebt geactiveerd. Na het activeren van deze bundel was er nog een tegoed van € 35,88. De bundel is dus toegevoegd, maar opvallend is dat er op 6 juli kosten zijn gemaakt voor mobiele data. De oorzaak hiervan heeft te maken met de Fair Use Policy van het datagebruik in de EU. Het limiet van de Fair Use Policy is overschreden, waardoor deze kosten zijn gemaakt en je beltegoed er doorheen is gevlogen. Vanwege de AVG kunnen we niet zien waar deze data voor is gebruikt, behalve dat er data is gebruikt. Op dit moment staat er dan ook nog € 11 op je account. Ik snap dat je dit niet hebt zien aankomen en om die reden heb ik dan ook uit coulance €25 beltegoed bijgeschreven op je account.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Hoi @philippe1 
Ben je met deze bundel in het buitenland geweest, binnen de EU? Zo ja, dan is je onbeperkte internet, niet onbeperkt! Zo nee, dan even wachten op iemand van Vodafone. Die kan met je mee kijken maar kan je geen specificatie geven, dat kan je zien op je mobiel. 

philippe1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor jouw reactie. Hoe kan ik zelf de specificatie op mijn mobiel zien ? Ik ben inderdaad in het buitenland geweest maar wel binnen de EU (Oostenrijk). Ik wacht- zoals je het aangeeft - op de reactie van iemand van Vodafone .To be continued.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @philippe1 

Ik zie dat je op 29 juni de prepaid Unlimited bundel voor 7 dagen hebt geactiveerd. Na het activeren van deze bundel was er nog een tegoed van € 35,88. De bundel is dus toegevoegd, maar opvallend is dat er op 6 juli kosten zijn gemaakt voor mobiele data. De oorzaak hiervan heeft te maken met de Fair Use Policy van het datagebruik in de EU. Het limiet van de Fair Use Policy is overschreden, waardoor deze kosten zijn gemaakt en je beltegoed er doorheen is gevlogen. Vanwege de AVG kunnen we niet zien waar deze data voor is gebruikt, behalve dat er data is gebruikt. Op dit moment staat er dan ook nog € 11 op je account. Ik snap dat je dit niet hebt zien aankomen en om die reden heb ik dan ook uit coulance €25 beltegoed bijgeschreven op je account.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic