RWever

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

alles in 1 Wereld bundel + Klacht indienen

Punt 1: Ik krijg een forse rekening voor mobiel bellen naar het buitenland.  Dat klopt niet want ik heb de "Alles in 1 wereld" bundel.

Bellen maar met Vodafone.

Antw. 1: "Dit zijn de nummers waar U naar gebeld heeft" --> Allemaal NLSe nummers.  Oh, op pauze gezet.

Antw. 2.: "Dit is gaat over een belletje naar de VS en de VS is geen onderdeel van deze bundel" --> Wel waar staat gewoon vermeld.  Op pauze gezet.

Antw. 3: " Deze bundel gaat alleen maar over gebeld worden, niet over zelf bellen" --> Ik lees hier van de 'Vodafone/My..' account dat dit wel onderdeel is van de bundel. 

- Vodafone: "nee dan kijkt U naar de verkeerde link" --> Kan ik U laten zien waar ik naar kijk?

- Vodafone: "nee, U moet naar een winkel.

 

RWever_2-1720612891791.png

 

 

Bellen helpt dus niet. 

Dan maar chatten?  Altijd in gesprek!

Email.  Geen.  Wordt door verstuurd naar algemene webpagina.

RWever_0-1720612182478.png

HELP!!!!

Kan ik mijn abonnement zonder kosten subiet opzeggen als Vodafone haar afspraken niet na komt??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @RWever, welkom hier!

Een hoge rekening is altijd schrikken. Zoals je zelf al aangeeft is de rekening een stuk hoger, aangezien er kosten zijn berekend voor het bellen naar het buitenland. Hier ben je het niet mee eens, want naar jouw mening had hiervoor de Alles-in-een-Wereld bundel geactiveerd moeten worden. In dit geval is er gebeld vanuit Nederland naar de VS. 

De Alles-in-een-Wereld bundel is een bundel die geactiveerd wordt als jij in het buitenland bent. 

Ook in de voorwaarden van deze BloX staat het volgende aangegeven:


Hetgeen @D-2010 hier al aangeeft in dit topic is dus inderdaad hoe de vork in de steel steekt. Deze bundel wordt alleen geactiveerd als jij je in het buitenland bevindt. Bellen vanuit Nederland naar de VS valt hier dus niet onder. Had jij vanuit de VS gebeld naar Nederland, dan is deze bundel dus van toepassing en niet andersom. De kosten zijn in dit geval dus terecht berekend en kan ik dan ook niet voor je vergoeden. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Het subiet opzeggen van je abonnement is niet mogelijk, mits je deze afkoopt. Vodafone zal zeker zijn afspraken na komen want ze hebben deze BloX al jaren en als daar fouten in zouden zitten dan waren ze allang aan hun jasje getrokken. 

Een medewerker van Vodafone wil graag met je mee kijken wat er nu is gebeurd. Van welk land heb je hier gebruik van gemaakt? Heb je alleen naar Nederlandse nummers gebeld of ook andere nummers? Het is natuurlijk vreemd als het niet klopt, maar dat moeten de mensen van Vodafone voor je bekijken. Ze kunnen niet alles zien, door AVG wetgeving, maar wie weet kunnen ze je verder helpen.

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

RWever
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Best Energieboy:

 

Een paar punten:

1. U heeft het over BLoX, ik over Alles in 1 wereld.  Volgens mij is dit niet het zelfde?

2. Na eerst een paar valse redenen te hebben aangedragen die ik makkelijk kon weerleggen (NLse nummers, de VS is geen onderdeel van deze bundel)  beweerde de Vodafone dame dat de Alles in 1 Wereld bundel alleen voor inkomende telefoontjes (+SMS/Data) zou gelden.  Ze wou/kon niet naar mijn account kijken en ik moest maar naar een winkel gaan.

 

U schrijft dat een een medewerker graag wil mee kijken, maar dat was hier dus niet het geval.  Heeft een speciaal; nummer of moet ik naar iemand speciaal vragen?

 

Alles in 1 wereld.jpg

 

D-2010

Stamgast
  • 75Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Volgens mij geldt die bundel alleen als je je in een land bevindt buiten de EU. Zie ook:

https://www.vodafone.nl/abonnement/blox/voordeel-buiten-europa

Dus bellen vanuit Nederland naar de VS valt daar niet onder. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

We bedoelen het zelfde met BloX, zie maar op deze pagina. Ik zeg je dat een Vodafone medewerker graag met je mee kijkt. En dit klopt gewoon want een moderator (medewerker van Vodafone) zal met je mee kijken. Die zijn hier niet elke dag, zodra ze je bericht hebben gelezen zullen ze je antwoord geven. Je kan hier dan ook niet spreken dat iemand je hier niet wil helpen! 

Je hoeft naar niemand te vragen. Als een medewerker je bericht hier heeft gelezen dan zal die je antwoord geven. Vul alleen even je persoonlijke informatie aan en dan weten ze gelijk wie je bent (zie blok dat ik in mijn vorige bericht heb geplaatst). 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @RWever, welkom hier!

Een hoge rekening is altijd schrikken. Zoals je zelf al aangeeft is de rekening een stuk hoger, aangezien er kosten zijn berekend voor het bellen naar het buitenland. Hier ben je het niet mee eens, want naar jouw mening had hiervoor de Alles-in-een-Wereld bundel geactiveerd moeten worden. In dit geval is er gebeld vanuit Nederland naar de VS. 

De Alles-in-een-Wereld bundel is een bundel die geactiveerd wordt als jij in het buitenland bent. 

Ook in de voorwaarden van deze BloX staat het volgende aangegeven:


Hetgeen @D-2010 hier al aangeeft in dit topic is dus inderdaad hoe de vork in de steel steekt. Deze bundel wordt alleen geactiveerd als jij je in het buitenland bevindt. Bellen vanuit Nederland naar de VS valt hier dus niet onder. Had jij vanuit de VS gebeld naar Nederland, dan is deze bundel dus van toepassing en niet andersom. De kosten zijn in dit geval dus terecht berekend en kan ik dan ook niet voor je vergoeden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic