Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

PDF specificatie komt weer terug!

http://voda.fo/ne/ag4kn

Goed nieuws! Vanaf september kun je je gebruiksspecificatie weer downloaden als PDF op My Vodafone. We kregen de feedback dat jullie deze functionaliteit weer graag terug zouden zien. Daar zijn we mee aan de slag gegaan.

Als je inlogt op My Vodafone kun je de precieze kosten bekijken die op je rekening staan. De specificatie van deze kosten kun je vanaf 1 september ook weer downloaden als PDF bestand.





Vanaf wanneer en hoe lang kun je de PDF specificatie downloaden?
Vanaf de rekening van september, hierop zie je de gebruikskosten van augustus en de abonnementskosten van september. Deze PDF blijft 13 maanden lang online beschikbaar. Mocht je dus later te binnen schieten dat je er één vergeten bent, geen paniek! 😉

Wat staat er precies op deze specificatie en waar kan ik de PDF specificatie vinden?
Op de specificatie zie je alle gesprekken, sms'jes en data die je verbruikt hebt in de maand ervoor. De gebruikskosten worden dus altijd achteraf berekend op je rekening. Uiteraard zie je ook de telefoonnummers staan die je gebeld of ge-sms't hebt. De eventuele kosten die erbij staan, zijn exclusief BTW.



Op het voorblad van de rekening die je ook kunt downloaden, zie je het totaalbedrag voor die maand. Dat bedrag is inclusief btw.

Kan ik de PDF specificatie ook aanvragen voor eerdere maanden dan september?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wil je van eerdere rekeningen een specificatie op papier? Dan kun je wel een screenshot maken van de specificatie en dit uitprinten. In dit topic leggen we je uit hoe je dit kunt doen.

Q & A:
Ik krijg de melding dat het bestand te groot is, wat nu?
Als je deze melding krijgt kun je contact opnemen met onze klantenservice via 1201.

Hoe kan ik een rekening downloaden met btw-specificatie?
De rekening voor particuliere klanten is inclusief btw. Heb je toch een rekening met btw-bedragen nodig? Log dan in bij My Vodafone en vraag een btw-specificatie aan. Je zult de eerstvolgende maand dan een rekening ontvangen met btw-specificatie.

6 Reacties 6
LEROYJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geweldig nieuws. Ik heb een vraag.Is dit ook van toepassing voor zakelijke klanten? Zo ja, ik zie dat je soms een grote MyVodafone zakelijke account hebt en een normale zakelijke MyVodafone. Krijgen beiden omgevingen de mogelijkheid tot Specificaties uitdraaien?

Ik hoor het graag.
Vriendelijke groet.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
LEROYJ, ik ga dit voor de zekerheid nog even voor je navragen bij de verantwoordelijke afdeling. Zodra we een reactie hebben hoor je van ons.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
LEROYJ , we hebben het even voor je nagevraagd. Voor zakelijke klanten is de PDF specificatie helaas (nog) niet van toepassing.
ovries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels mijn factuur van oktober ontvangen, maar tot op heden heb ik geen specificatie kunnen downloaden. Is het misschien uitgesteld?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
ovries Heb je een privé-abonnement? Dan zou je dit inmiddels wel moeten zien. Zo niet, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kijken zij even met je mee
ovries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels ontdekt dat ik eerst naar de verbruiksdetails moet, en daar de details kan downloaden. Ik had gedacht dat de details bij de rekening in zouden komen.

Ik heb inderdaad een privé-abonnement.

Dank voor je reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic