Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen service Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, ik heb geen service meer dus kan niet bellen of gebeld worden. Graag even telefonisch contact, ik kan 1200 niet bellen met een ander toestel. Gister nieuwe datasim geactiveerd en sindsdie...

skinandgo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement overgezet, kan niet sms'en Alleen-lezen Opgelost

Hi, Ik ben vandaag overgegaan naar een Vodafone abonnement met nummerbehoud. Nu werkt mijn 4G al wel, maar ontvang ik geen sms’jes en kan ik me dus ook niet registreren op My Vodafone. Ik kan wel sms’...

janinehey door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

topic stoppen Alleen-lezen Opgelost

Gisteren heb ik een account aangemaakt en een topic op het forum gezet. Nu wil ik dat er af hebben. Hoe kan ik dat doen?

Samabima door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering oude telefoon zonder mijn goedkeuring beeindigd Alleen-lezen Onopgelost

Rond mei 2019 was mijn (oude) telefoon gevallen en was het scherm stuk gegaan. Nu wilde ik even later een claim code opvragen bij de verzekering en toen bleek dat ik niet verzekerd zou zijn en zag ik ...

Ik wil mijn topic verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik de topic verwijderd hebben die ik gisteren geplaatst heb. Ik heb me vergist om dit platform te gebruiken voor mijn klacht. Tevens is er een nummer te zien . dus graag verwijderen s.v.p. H...

JLuton door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutieve BKR registratie Alleen-lezen Opgelost

In december 2018 heb ik een telefoon gekocht bij Vodafone met abonnement. In eerste instantie wilde ik het toestel ook maandelijks aflossen, maar bij nader inzien wilde ik dit niet ivm BKR registratie...

Is het mogelijk om 1 abonnement te hebben met 3 personen? Alleen-lezen Opgelost

Mijn zoontje heeft abonnem ernt, ikzelf ook en ik wil voor mijn dochtertje sbonnement. Maar wil ons allen in 1 abonnement. Wat zijn de mogelijkheden?

Herlings1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wie regelt de zaken bij vodafone nu eens en in 1 keer goed???? Alleen-lezen Opgelost

Hebben meer mensen moeite om echt bij Vodafone er doorheen te komen. Ik wil mijn abonnement bij Vodafone omzetten en daarbij met redtogether nog drie telefoonnummers er bij toevoegen. Wat een toestand...

Talloze afspraken wat niet nagekomen worden Alleen-lezen Onopgelost

Na talloze afspraken elke keer mbt gratis zenderpakketten eindelijk 6mnd geleden afgesproken ons geliefde XL pakket gratis te krijgen. Dit bleek ondanks anders beloofd dus slechts voor 6 mnd te zijn. ...

SanderSL door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Adres verkeerd bij een bestelling Alleen-lezen Opgelost

Mijn adres staat verkeerd en heb een bestelling gedaan.. het moet zijn ** moderator edit**

Geen internet Alleen-lezen Opgelost

Sinds een tijdje krijg ik een pictogram te zien bovenop de scherm van mijn Samsung S10+. Het is een kleine rondje met een schuine streep erin, en dat betekent... Geen bereik, of teveel geen internet. ...

Mic_Arm door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Telefoon belt naar onbekende nummers Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik word dagelijks gebeld door huistelefoonnummers van mensen vanuit allerlei plaatsen in Nederland met de vraag of ik hun gebeld heb met mijn mobiele telefoon. Ik kan in mijn telefoon ...

EliseH door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

galaxy s9+ Alleen-lezen Opgelost

Hallo is er ook een abonnement (met toestel) op een galaxy s9 plus?

overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Me abonnement loopt af bij t-mobile en mij vraag was wat kost hier het abonnement of wat kunnen jullie mij aanbieden voor onbeperkt internet en bellen voor 1 of 2 jaar. Mijn moeder heeft ook een abonn...

kosten iPhone gebruik in Australie Alleen-lezen Opgelost

Ik ga 5 weken op vakantie in Australie. Wat zijn de kosten voor gebruik van mijn iPhone in Australie? Ik wil weinig bellen of sms-en, maar wel continu de navigatie apps op mijn iPhone kunnen gebruiken...

Telodi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Napster opzeggen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik kwam er gisteren achter dat ik al een paar maanden een Napster abonnement heb via Vodafone, zonder dat ik hiervan wist. Ik wil dit graag opzeggen, maar via https://offers.vodafone.com/nl/cancel luk...

Geen melding gemiste oproep bij geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Het is volgens mij al eerder ter sprake gekomen maar ik ben wanhopig op zoek naar een oplossing: Ik ben als ZZP’er regelmatig in fabrieken werkzaam, door de grote stalen gebouwen is daar vrijwel nooit...

onjuiste accounts in my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 3 abonnementen bij Vodafone (dochter, zoon en ikzelf). In my Vodafone zie ik echter 5 accounts staan, waarvan er dus 2 altijd leeg zijn. Ik wil deze graag verwijderd hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen