Hoi @Rogier2289
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik heb net een bericht van @Vincent gezien op een andere topic met deze zelfde vraag. Hij kan je oude Ziggo klantnummer ontkoppelen, dat kan ik niet voor je doen omdat ik niet bij Vodafone werk, hij wel. Aangezien er zieken zijn moet je even geduld hebben, maar ze helpen je zeker zodra ze je bericht hebben gezien.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Via de My Vodafone omgeving (browser) kun je nu je account uitbreiden via de volgende stappen:
- Log in op My Vodafone
- Ga naar Profiel
- Ga naar My Vodafone account
- Klik op Account uitbreiden
- Klik op + Ziggo Toevoegen
- Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
- Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
- Nu is er een check:
- Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
- Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone