Imkex

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht indienen?!

Ik wil graag een officiële klacht indienen bij Vodafone over hun absurd slechte/niet behulpzame/asociale klantenservice. Waar kan ik dat doen?

Ik kan op de site niks hierover vinden, bellen ga ik niet meer doen na alle drama die ik met Vodafone klantenservice heb gehad (sta ik dalijk weer een uur in de wacht en wordt ik weggedrukt) en de community pagina brengt ook niet veel duidelijkheid. Ik las een topic waar een link in stond naar een klachten formulier maar als ik daar op klik kom ik weer bij de home pagina ipv dat ik een formulier kan downloaden of iets...

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Imkex 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend als je een klacht hebt en niet weet waar je terecht kan. Voorheen had Vodafone een klachtenformulier maar deze is van de site afgehaald. Je moet nu je klacht indienen via de klantenservice. Juist, die waar jij problemen mee hebt. Ik snap ook niet waarom Vodafone dit heeft gedaan en ik hoop dat ze daar snel op terug komen. 

Dus ja, ik mag nu iedereen verwijzen naar de klantenservice van Vodafone. Sorry, wat je zegt, het is er niet beter op geworden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic