Rogier2289

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen ziggo

Hallo,

 

Ik heb een nieuw ziggo klantnummer en wil graag mijn oude nummer ontkoppelen.

 

Kunnen jullie hiermee helpen?

 

Gr.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Goedemorgen @Rogier2289, welkom op de Community!

Een duidelijke wens! Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat je e-mailadres rogier*******@gmail.com niet meer gekoppeld is aan een Ziggo klantnummer. Je kunt de stappen van @Energieboy dus volgen om nu met 1 login voor beide omgevingen te gebruiken.

Als er nog wat is, geef het vooral aan. Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Rogier2289 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb net een bericht van @Vincent gezien op een andere topic met deze zelfde vraag. Hij kan je oude Ziggo klantnummer ontkoppelen, dat kan ik niet voor je doen omdat ik niet bij Vodafone werk, hij wel. Aangezien er zieken zijn moet je even geduld hebben, maar ze helpen je zeker zodra ze je bericht hebben gezien.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 


Via de My Vodafone omgeving (browser) kun je nu je account uitbreiden via de volgende stappen: 

  • Log in op My Vodafone
  • Ga naar Profiel
  • Ga naar My Vodafone account
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Goedemorgen @Rogier2289, welkom op de Community!

Een duidelijke wens! Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat je e-mailadres rogier*******@gmail.com niet meer gekoppeld is aan een Ziggo klantnummer. Je kunt de stappen van @Energieboy dus volgen om nu met 1 login voor beide omgevingen te gebruiken.

Als er nog wat is, geef het vooral aan. Succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic