Keiran

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte aansluitkosten worden niet vergoed!

Goedenavond,

 

Eind vorig jaar heb ik voor mij en mijn vrouw een Vodafone abonnement aangevraagd. Dit heb ik binnen de 14 dagen bedenktijd geanuleerd omdat we graag bij KPN willen blijven. De reden is omdat er op korte termijn KPN glasvezel beschikbaar is en ik de combi Vodafone / Ziggo niet nodig heb.

Deze annulering is goed verwerkt, maar toch kreeg ik maandag een sms dat ik omgezet werd naar Vodafone. Na UREN chat en telefonisch contact is mijn nummer ge back port naar KPN, maar om terug te komen bij KPN moest ik weer een nieuwe SIM only afsluiten. 

 

Vodafone wist ook niet te voorkomen dat exact hetzelfde zou gebeuren met het nummer van mijn vrouw en ook zij is per vandaag door Vodafone overgenomen en dus weg bij KPN.

 

Wederom telefoontje na telefoontje en uiteindelijk ook haar nummer kunnen back porten naar KPN. Ook daarvoor een nieuw SIM only abonnement afgesloten bij KPN.

 

Hiervoor moet ik 2x 25 euro aansluitkosten betalen. Ook hierover contact gehad met Vodafone en even later doodleuk een mailtje gekregen met  ja, jammer joh, kijk maar of KPN uit coulance je de aansluitkosten wilt kwijtschelden.

 

Ik vind dit een absurde gang van zaken, dus ik heb WEER telefonisch contact gehad met Vodafone. Uiteindelijk doorverbonden met de afdeling facturen, maar die kunnen niets voor ons doen.

 

Ik wil graag een klacht indienen EN een mogelijkheid vinden om de aansluitkosten door Vodafone vergoed te krijgen. Ik ben helemaal klaar met Vodafone, omdat ik na uren en uren nog steeds in met de kosten zit en daarbij allebei nog steeds niet mobiel bereikbaar zijn!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Keiran 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dit is wel heel erg vervelend en begrijp dat je niet op aansluitkosten zit te wachten bij KPN. Ik mag er vanuit gaan dat je bewijs hebt dat je binnen 14 dagen je abonnement hebt geannuleerd en dat je niet over wilde stappen naar Vodafone. Hier op de community kunnen we je niet helpen omdat dit een klanten helpen klanten community is en er zijn wel Vodafone medewerkers aanwezig, maar ook deze kunnen dit soort gevallen niet oppakken. Wel bekijken hoe het is gegaan en wat er is gebeurd maar niet een klacht aannemen.

Daarom verwijs ik je naar de klachten pagina van Vodafone. Als je nu daarop je klacht schrijft dan moeten ze er wel iets mee doen en het mooiste zou zijn als je dan ook bewijs mee kan sturen dat je binnen die 14 dagen hebt geannuleerd. Dit is de pagina waar je je klacht kan indienen: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/ 

Succes en ik hoop dat het allemaal goed komt, fijn weekend in ieder geval. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Keiran 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dit is wel heel erg vervelend en begrijp dat je niet op aansluitkosten zit te wachten bij KPN. Ik mag er vanuit gaan dat je bewijs hebt dat je binnen 14 dagen je abonnement hebt geannuleerd en dat je niet over wilde stappen naar Vodafone. Hier op de community kunnen we je niet helpen omdat dit een klanten helpen klanten community is en er zijn wel Vodafone medewerkers aanwezig, maar ook deze kunnen dit soort gevallen niet oppakken. Wel bekijken hoe het is gegaan en wat er is gebeurd maar niet een klacht aannemen.

Daarom verwijs ik je naar de klachten pagina van Vodafone. Als je nu daarop je klacht schrijft dan moeten ze er wel iets mee doen en het mooiste zou zijn als je dan ook bewijs mee kan sturen dat je binnen die 14 dagen hebt geannuleerd. Dit is de pagina waar je je klacht kan indienen: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/ 

Succes en ik hoop dat het allemaal goed komt, fijn weekend in ieder geval. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic