Energieboy schreef:Wanneer ik in de MyVodafone webomgeving zit en naar de volgende https://www.vodafone.nl/my/profiel/instellingen/diensten-blokkeren.shtml pagina ga. Dan krijg ik de optie te zien of ik betaalde (premium) nummers wil blokkeren. Kan kiezen uit 3 opties, zie screenshot:
Ik vroeg mij af of je bij Vodafone moet betalen als je je 0900 nummers laat blokkeren. Het gaat om een abonnement die eerst bij Ziggo Mobiel zat en nu verplicht over moest naar Vodafone Mobiel. Ik stel deze vraag niet voor mij zelf maar voor andere mensen die ik help op de Community van Ziggo. Daar zie ik vaak dat mensen een klacht hebben over het moeten betalen van 20,84 euro om 0900 nummers te laten blokkeren. Echter, ik heb volgens mij ook ergens op internet gezien dat als je dit zelf via de app van Vodafone doet, je hier geen kosten voor hoeft te betalen, alleen als je de klantenservice belt.
- knip -
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.