Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,513Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Spoedwerkzaamheden My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/eknanVannacht vanaf 00.01 uur tot vrijdagmorgen 06.00 uur werken wij aan onze systemen. My Vodafone en de My Vodafone App zijn nu even uit de lucht. Geen zorgen, je kunt wel gewoon b...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Nieuwe roamingtarieven voor abonnementen vanaf 30 april 2016 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/karbkVanaf 30 april 2016 gelden er nieuwe roamingtarieven in een aantal Europese landen. Wat is roaming ook alweer? Roaming wil zeggen dat je gebruik maakt van je telefoon op een bui...

Nadia door Oud Community Moderator
  • 730 Topics
  • 20 Oplossingen
  • 69 Likes

Weten waarvoor je betaalt: Splitsing toestelkosten Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 4 april introduceert Vodafone nieuwe abonnementen. Bij deze abonnementen worden de toestelkosten gesplitst. Klinkt spannend, maar wat houdt dat nou eigenlijk in? Het betekent simpelweg dat de be...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

technische storing Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer een buitenlandbundel te activeren want ik vertrek naar Londen morgenochtend. Nu krijg ik steeds een melding dat er een storing is. Wat nu?

Opzeggen napster Alleen-lezen Onopgelost

Kreeg sms dat napster bijna is afgelopen dus wil hem opzeggen maar de link die je daarvoor moet gebruiken kom ik niet in !!!!! Op welke andere manier kan ik opzeggen ???

yvonne47 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Spoedwerkzaamheden My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/pn94jOp dit moment kan het voorkomen dat je niet kunt inloggen op My Vodafone in verband met spoedwerkzaamheden. In de tussentijd kun je wel de My Vodafone app gebruiken. We doen ons...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

Update voor Aanpassing beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijgt sinds gisteren een melding dat er een updat voor Aanpassing beschikbaar is. Ik vertrouw deze echter niet, weet iemand hier meer van? Er staat verder bij dat update een bericht is van operato...

E-mail versturen mislukt "relaying" Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een paar dagen een iPhone 6, en alles werkt prima, behalve het verzenden van email is een probleem.Als ik een email wil versturen krijg ik de volgende melding: "De server accepteert de on...

dewylara door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

kan geen sms ontvangen vanuit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan geen sms-jes ontvangen uit het buitenland. verschillende sites (e-money sites) willen mijn mobiele nummer verifiëren door mij een sms met een code te sturen, alleen ontvang ik deze sms-jes niet...

wimkruijk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzegging abonnement wordt maar niet geëffectueerd. Alleen-lezen Onopgelost

Eind december ben ik eindelijk overgestapt op een smartphone met een bijbehorend mobiel abonnement. Op dat tijdstip liep er ook een data-abonnement dat ik gebruikte op een MyFi, die ik vanaf dat momen...

Galaxy Alpha Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu ruim een jaar een Samsung Galaxy Alpha en eerst viel mn batterij uit bij 10% waarna hij 0% over had, dit persentage word steeds meer en inmiddels viel hij vanmiddag al uit bij 42% als ik hem...

Suuzz2812 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: S5 blijft in 'oordopjesmodus' Alleen-lezen Onopgelost

Het probleem doet zich sinds gisteren inderdaad niet meer voor . De telefoon is wel een beetje vochtig geworden in de badkamer, maar het lijkt me dat dit niet uitmaakt aangezien de telefoon waterdicht...

Mail verwijderen op iPhone maar niet van server/computer Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Voorheen heb ik nooit problemen ondervonden met het verwijderen van mail van mijn iphone. Maar sinds ik een nieuwe iPhone heb worden de mails die ik daar van verwijder ook van mijn computer verwi...

Nana123 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overzetten nummer van prepaid naar bestaand abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al jaren een abonnement bij Vodafone, maar daar zit niet echt een mooi nummer bij.Nu heb ik online wat webshops gevonden die pre-paid simkaarten aanbieden met een mooi (makkelijk te onthouden) ...

Wroet door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welke blox bellen naar buitenlandse nummers in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

Dag, Ik heb blyk en een vriend van mij ook...Hij is op dit moment in Duitsland maar ik kan hem niet bellen...Als ik hem sms kan hij mij niet terug smsen... Weet iemand hier een oplossing voor? Groet A...

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Is het mogelijk dat ik ipv een micro simkaart een nanosimkaart krijg?

Cindy1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

camera firmware wordt bijgewerkt​. Even geduld....​. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds gisteren last van dat de camerefirmware wordt bijgewerkt op mijn Sansung S4.Hij doet na mijn idee niets, het blijft hangen, camera blijft zwart en na een paar minuten wordt de camera uitg...

aijmker door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen