Beste Vodafone,
Ik probeer al heel lang van een afschrijving af te komen. Het is ons onbekend waar dit voor is.
Er zijn diverse telefoon en chat gesprekken met Vodafone geweest maar zonder resultaat.
We storten nu de automatische afschrijving terug, en eindelijk is er een reactie van Vodafone.
Helaas kunnen we niet op deze email reageren volgens de Vodafone email.
Kunt u ons svp helpen?
Groet,
Hanno
Email van vandaag:
Geachte mijnheer, mevrouw,
Wij weten niet waar deze afschrijving voor is. We proberen hier al maanden van af te komen maar niemand bij Vodafone weet wat het is en hoe het opgezegd moet worden. Er zijn diverse telefoon gesprekken met Vodafone geweest maar eea is nog steeds niet opgelost.
Ten einde raad zijn wij de automatische afschrijvingen terug gaan boeken in de hoop op een reactie van Vodafone.
Svp dit abonement of wat het ook is stoppen en het afschrijven stoppen.
Wij hebben onderstaande nummer van Vodafone gebeld maar dit nummer was onbereikbaar.
Gezien de moeite die wij hebben gedaan eea op te lossen en het in gebreke blijven van Vodafone wijzen wij alle incasseringskosten en andere kosten af. Tevens wijzen verdere afschrijving van deze bedragen af.
Kosten die van onze kant moeten worden gemaakt in relatie tot deze zaak zullen wij bij Vodafone in rekening brengen.
In afwachting van uw oplossing,
Groet,
Hanno
** Aangepast door moderator (Mark) **
Persoonlijke gegevens verwijderd. Wees voorzichtig met je privacy, deel geen persoonlijke gegevens in een openbaar bericht!