Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,318Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Whats app berichten komen niet direct binnen Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, sinds een paar weken komen de WhatsApp berichten niet meer direct binnen op mijn Huawei p30. Volgens mij heb ik alle instellingen goed staan, maar misschien (hopelijk) zie ik iets over he...

Nadiadv door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Klacht Alleen-lezen Opgelost

vreselijk vreselijk ik zit zakelijk al heel erg lang bij vodafone met meerdere nummers 4 maanden geleden ben ik gebeld of ik 2 nummers wilde verlengen. ik twijfelde nog want ik wilde er 2 iphone 11 bi...

Airpods garantie Alleen-lezen Opgelost

Hoi, eind mei 2019 heb ik AirPods gekocht bij Vodafone. Helaas ben ik mijn aankoopbon kwijt en mijn AirPods zijn stuk gegaan, het geluid is erg slecht en de bass is weg. Ik vraag me af of ik nog garan...

Opgelicht GALAXY Buds Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone, ik heb best een groot probleem: Ik heb dinsdag m'n GALAXY Buds wederom opgestuurd derde keer in een jaar voor reparatie, ik heb betaald voor de express service, nooit meer wat van terugg...

Hoe moet ik mijn bestelling annuleren? Alleen-lezen Opgelost

Ik. Betlsteld een iphone xs silver met abonement. Maar ik will nu annuleren. Ik kopen nu met loose toestel. Daroom ik niet nodig. Mijn bestelingnummer is 308941711. Bedankt.

Mijn aantal GB blijft op 160GB staan Alleen-lezen Opgelost

Sinds 1 december blijft het gebruik van My Vodafone app op 160Gb staan. En online geeft die, via de browser, 159,95 GB aan. Je begrijpt wel, dit klopt niet De app al delete en opnieuw erop gezet, maar...

Energieboy door Super Expert
  • 9464 Topics
  • 2997 Oplossingen
  • 2110 Likes

Duo sim Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb gisteren een iPad Pro aangeschaft en heb vervolgens een extra sim gehaald voor de iPad . ik heb nu een probleem dat ik deze op de iPad ,niet zonder Bluetooth of WiFi te verbinden los van mi...

Jft door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart vervangen, hoelang duurt zoiets? Alleen-lezen Onopgelost

goeie avond, heeft er iemand ervaring met het aanmelding van een nieuwe simkaart (prepaid). de oude past niet meer is het nieuwe toestel. 4 weken geleden een nieuwe voor schoonvader aangevraagd. deze ...

belmeniet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart overzetten naar ander toestel Alleen-lezen Opgelost

De telefoon van mijn man is stuk. Hij heeft een iphone. Mijn beltegoed is nu bijna op. Kan ik tijdelijk zijn simkaart in mijn Samsung telefoon zetten en zo gebruik maken van zijn beltegoed?

S.last door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multi data sim met dongle APN Service Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn multi data sim gebruiken in een HUAWEI E353 HSPA dongen. Welke instellingen moet ik hiervoor gebruiken om deze werkend te krijgen voor (zie afbeelding): User Name ? (voor android leeg, voo...

NetEye door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

verleng abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik verleng net mijn abonnement met meer GB voor €25,- en krijg in mijn mailbox dat het €30,-- p/m gaat kosten.

edwinb72 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contract annuleren Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouw, Zaterdag 14 december heb een contractverlenging gerealiseerd voor mijn Sim only abonnement, echter wil ik hier vanaf zien. Ik wil dit contract graag annuleren, omdat ik wil kijke...

Bart L door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutief bezorgadres Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn bezorgadrrs aanpassen voor de bestelling van gisteren 

Eefje88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fijne feestdagen en een gelukkig 2020 gewenst! Alleen-lezen Onopgelost

Bij deze wil ik graag iedereen hele fijne feestdagen wensen en een zalig Kerstfeest. Maak er wat van en heb je geen zin meer om te eten, kijk naar een Kerst film via Netflix, Videoland of Disney+. Maa...

Energieboy door Super Expert
  • 9464 Topics
  • 2997 Oplossingen
  • 2110 Likes

Trein traject Alkmaar - Amsterdam Alleen-lezen Opgelost

Hi, Ik woon in Alkmaar en ga voor werk met de trein naar Amsterdam. Mijn internet verbinding (iPhone X icm Vodafone) schakelt tussen GPRS en 3G. Volgens mij hebben hier veel meer mensen last van. Zou ...

Jamesco door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

CGNAT subnets Alleen-lezen Opgelost

Is er een actueel overzicht beschikbaar van de subnets waarin Vodafone via CGNAT/DHCP, IP-adressen uitdeelt aan telefoons t.b.v. mobiele data? Ik kan mijn thuisserver op afstand benaderen en heb in de...

SMS API is used to connect a website or software with a texting service Alleen-lezen Onopgelost

A SMS API is used to connect a website or software with a texting service to automate and improve communication. It allows users to send messages like notifications, alerts, otps, and verification cod...

smsapi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aantal MB's nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

Op 11 dec jl is mijn nieuwe contract via mobiel.nl bij vodafone geactiveerd. Doordat ik ook ziggo klant ben, zou ik o.a. dubbele data in mijn contract krijgen (10MB ipv 5MB). nu zie ik MyVodafone alle...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen