Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
petermatroos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Even een positief bericht!
 
Vorige week woensdag telefonische contract verlengd, met een zwarte lumia 920 erbij.
Vandaag (zonder enige aankondiging geleverd), had hem niet zo snel verwacht na alle bericht geving op dit forum
 
Hopen dat het toestel bevalt,
 
succes met jullie leveringen
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gefeliciteerd 🙂
 
Natuurlijk kan het ook goed gaan, daar twijfel ik ook niet over.. 
Het is alleen dat ik 2 verlengingen heb met 2 verschillende toestellen en beide zijn niet leverbaar.. Ook dat is op zich niet erg, maar het gaat om het feit dat je er zelf achter moet komen.. Niemand die er ook maar enig bericht over geeft als je er zelf niet achter aan gaat, dat is voor mij frustrerend!!! Laat staan dat ze dan daarna geen enkele verwachting af kunnen/mogen/durven geven!

Dus moet je nog meer achter aan gaan?  of hopen.. (hopen doe ik normaal ergens anders!!)
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Peter
 
Wat is hier positief aan??
Ik ben blij voor je hoor maar het is bizar negatief dat Vodafone vaste klanten met meerder aansluitiingen welke al 10 jaar klant zijn en die begin december een Lumia 920 bestelden NIET levert en iemand die belt wel binnen een week bedient.
 
Dat is zo respectloos en ik zie daar helemaal niets positiefs in.
 
Ik verontschuldig me ovrigens direkt als jij langer dan 10 jaar klant bent en meerdere aansluitingen hebt. ........... 😉
 
Ik zeg mijn abo op en zoek een andere provider. Ben er klaar mee.
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Als afgesproken belde Vodafone (Makado Beek) me net betreffende een eventuele onruil van wit naar zwart.
Orderdesk adviseerde me om dit te regelen bij een Vodafone winkel.
Nu blijkt een Vodafone winkel dit helemaal niet te kunnen...ik moet dus online zien te regelen dat de annulering er door komt.
Vervolgens kon ik bij de winkel terecht om een zwarte Lumia te "bestellen".
Gevolg:
Een nieuw abonnement ZONDER 10gb actie
En GEEN zwarte want ook dit filiaal heeft nog geen enkele zwarte binnen gekregen.
Interne navraag leerde dat de geruchten over medio tot eind maart voor de levering van de witte 920's heel waarschijnlijk ging worden.
 
Vodafone, wat bieden jullie ons?
A.U.B. nou niet zeggen dat Vodafone niets weet...want dit kunnen we wekelijks tegen elkaar zeggen en zo langzaam maar zeker iedereen hier op het forum rustig houden in de hoop dat de witte Lumia 920 "de volgende week er dan wel bij zal zitten".
Met deze insteek kunnen we het zelfs tot decmeber trekken zonder iets exrta's te doen voor de klanten.
 
Dat moeten we niet meer willen...en dat moet Vodafone niet willen.
Er is een leveringsprobleem met de Lumia 920's met name de witte.
Ik begrijp dal vodafone zegt dat het een week of 2 kan duren, zelfs drie weken...zelfs een maand langer.
Maar we zijn voorbij het punt van wat acceptabel is.
Men kan wel blijven zeggen dat de toestellen er nog niet zijn, maar ergens begint ook een stukje verantwoordelijkheid te spelen.
Dat moment lijkt me wel aangebroken.
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Zwart is op dit moment bij alle providers redelijk leverbaar. Wit is bijna nergens leverbaar. Alleen HI heeft witte op voorraad, alleen krijg je dan dat achterlijke toestellease.
Hier kan Vodafone ook niks aan doen, bestel je nu een zwarte dan heb je hem vrij snel. Voor de witte blijft het helaas afwachten.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
novec schreef:
Beste Peter

Wat is hier positief aan??
Ik ben blij voor je hoor maar het is bizar negatief dat Vodafone vaste klanten met meerder aansluitiingen welke al 10 jaar klant zijn en die begin december een Lumia 920 bestelden NIET levert en iemand die belt wel binnen een week bedient.

Dat is zo respectloos en ik zie daar helemaal niets positiefs in.

Ik verontschuldig me ovrigens direkt als jij langer dan 10 jaar klant bent en meerdere aansluitingen hebt. ........... 😉

Ik zeg mijn abo op en zoek een andere provider. Ben er klaar mee.

Novec, Hoe heb jij besteld?
Online of telefonisch?
cblues

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik zit ook te wachten op een zwarte Lumia 920. Net gebeld met de klantenservice, als je daar naar de 920 vraagt volgt een diepe zucht...
 
Medewerker keek volgens mij niet eens naar de orderstatus, maar alleen naar de voorraadlijst... geen voorraad (verrassing!).
 
't is maar een telefoon en heb hier nog een hele la vol (herinnert iemand zich de Siemens s8 nog?) en mijn Lumia 800 met de 7.8 update doet het prima, maar toch.
 
Iets meer communicatie die verder gaat dan "we weten het niet" zou lekker zijn. Of krijg ik straks meteen de 930 of hoe die ook mag gaan heten?
 
We wachten af...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
cblues schreef:
Hallo,

Ik zit ook te wachten op een zwarte Lumia 920. Net gebeld met de klantenservice, als je daar naar de 920 vraagt volgt een diepe zucht...

Ik kan me iets voorstellen bij die zucht van mijn collega ;). Ik kan ook niet meer info geven. De witte lumia's blijven een probleem. De zwarte krijgen we binnen en die worden geleverd aan klanten. We krijgen ze alleen niet in de hoeveelheden die we nodig hebben om direct bij iedereen te kunnen leveren.

Vanwege het gebrek aan voorraad kan ik over individuele orders dan ook helaas niet anders dan vaag zijn.
michiel86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik wil even Vodafone wat credits geven..
Zwarte 920 keurig binnen 10 werkdagen geleverd: 18-01 besteld 01-02 binnen.
Mede Nokia liefhebbers: Keep the faith..
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik kan met mij N8 ook nog wel even vooruit, die is nog steeds in topconditie. Ik was eerst ook van plan om mijn abonnement stilzwijgend  door te laten lopen en mijn N8 gewoon te houden. Maar doordat er bijna geen apps meer voor Symbian uitkomen toch maar besloten om te verlengen. 
Nu kan ik niet wachten om de Lumia 920 uit te proberen. Maar stiekem weet ik ook al dat  het 'zwaar' zal zijn om afscheid te nemen van mijn N8:D
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat is van deze stelling waar? 

'Interne navraag leerde dat de geruchten over medio tot eind maart voor de levering van de witte 920's heel waarschijnlijk ging worden.'
 
Ik begin het begrip ook een beetje te verliezen, BOL en CoolBlue hebben wel wit verscheept gehad, waarbij BOL zelfs uiteindelijk voorraad had? Nu niet meer BTW....

Hoe kan dit dan?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
mhensen schreef:
Wat is van deze stelling waar?

'Interne navraag leerde dat de geruchten over medio tot eind maart voor de levering van de witte 920's heel waarschijnlijk ging worden.'

Ik begin het begrip ook een beetje te verliezen, BOL en CoolBlue hebben wel wit verscheept gehad, waarbij BOL zelfs uiteindelijk voorraad had? Nu niet meer BTW....

Hoe kan dit dan?

Ik zal er kort over zijn: geruchten zijn er altijd. Als ik nu al wist dat het waar is, dan zou ik dat zeggen.
Dat is niet zo dus net zoals bij elk gerucht zullen we het uitzoeken.

Wij hebben hier op het forum tot nu toe niets doorgegeven dat onjuist was/bleek en we zijn alleen maar eerlijk geweest. Ik hoop dat we zo voldoende krediet hebben opgebouwd en dat (de meerderheid van) jullie dit van me aannemen 🙂
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie
 
via jullie zakelijk business account medewerker in mijn Regio.
Kreeg overigens zojuist bericht dat mijn telefoon er is maar dat veranderd niets aan mijn gevoel van onrechtvaardig en respectloos handelen.
 
Ik ga hm morgen halen.
Kan ik er eindelijk mee aan het werk.
 
 
 
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
BasT
 
Je kunt geruchten wel afdoen als "geruchten zijn er altijd".
Punt is dat de geruchten tot nu to meer accuratesse hebben gehad dan de mededelingen die Vodafone heeft gedaan.
Jullie hebben tot nu toe niets naar buiten gebracht dat niet waar was.....maar jullie hebben eigenlijk nooit veel naar buiten gebracht.
Dus zo veel fout of onwaar kan er niet zijn.
Mods...jullie roeien met de riemen die jullie hebben dus wederom mijn respect....maar begrijp dat ik via jullie het management aanspreek.
Zou niet weten hoe het anders moet....
 
Ik opperde een eventuele oplossing om van wit naar zwart te gaan op de vorige pagina...totaal geen response op gekregen.
Ik vraag wat vodafone gaat doen als in februari ook geen levering van de witte komt....wat idd waarschijnlijk IS.
Zit hij er vandaag niet bij dan is het vw vrijdag misschien en als we dan nog op de leveringen moeten wachten is het eind februari begin maart.
 
En zeg nou zelf, jullie blijven beweren nooit te hebben gezegd dat de uitlevering vanaf 6 januari zou gebeuren.
Dan geloof me niet, dit is wat er telefonisch toegezegd werd.
Jullie zeggen niet de indruk te wekken dat er vanaf januari geleverd zou worden?
Het staat nog steeds op jullie site bij de zwarte EN witte 920
Ja, ik val in herhaling...so be it, zal nog wel vaker gebeuren.
Uitlevering vanaf januari is zeker NIET begin of medio maart toch?
Ja taalkundig wel...maar dan kan vanaf januari ook december zijn...met de maand te noemen wek je de indruk van die betreffende maand.
Als je die indruk niet wil wekken zeg je eerste kwartaal 2013 of zo iets...
 
Telkens zeggen geduld te hebben is prima en daar kun je het lang mee rekken...maar hiermee word de klant een beetje denigrerend weggezet.
Alsof hij/zij zeurt om een snoepje.
 
Als je niet kunt leveren Vodafone, ZORG dan voor een acceptabel alternatief en denk buiten de regels for once.
Lees mijn voorlaatste post op de vorige pagina.
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
novec schreef:
Stevie

via jullie zakelijk business account medewerker in mijn Regio.
Kreeg overigens zojuist bericht dat mijn telefoon er is maar dat veranderd niets aan mijn gevoel van onrechtvaardig en respectloos handelen.

Ik ga hm morgen halen.
Kan ik er eindelijk mee aan het werk.




Hi Novec,

Ik vind het heel vervelend dat je dit gevoel krijgt.
Het is echter zo dat binnen Vodafone, ook al is het allemaal Vodafone, ieder kanaal zijn eigen voorraad heeft.
De voorraden waar ik over spreek zijn de voorraden voor online shop en telefonische afdeling.
Het kan heel goed zijn dat zij wel al of een grotere voorraad krijgen, voordat er voorraad is voor account managers, winkels e.d.
Hierdoor kunnen verschillen in levertijden ontstaan.

Maar je toestel is er 🙂
Dat is toch zeker goed nieuws?

Heel veel plezier ermee, laat ook eens weten hoe hij bevalt...
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie schreef
 
Het is echter zo dat binnen Vodafone, ook al is het allemaal Vodafone, ieder kanaal zijn eigen voorraad heeft.
De voorraden waar ik over spreek zijn de voorraden voor online shop en telefonische afdeling.
Het kan heel goed zijn dat zij wel al of een grotere voorraad krijgen, voordat er voorraad is voor account managers, winkels e.d.
Hierdoor kunnen verschillen in levertijden ontstaan.
 
Maar je toestel is er 
Dat is toch zeker goed nieuws?
 
Stevie
 
Als jij blijft uitleggen hoe het binnen Vodafone gaat en werkt  en ondertussen geen oor hebt voor wat de klant voelt en zegt, zal er altijd een gapend gat blijven tussen klant en leverancier.
Juist het feit dat Vodafone puur eenzijdig en alleen vanuit hun standpunt  handeld en naar deze problematiek kijkt heeft tot deze problemen geleid. Daarme verliest men dan ook het kontakt met de relaties.
Voor mij is niet belangrijk te weten hoe vodafone zijn toestellen verdeeld, maar wel dat dit fair en en voor mij als klant rechtvaardig en respectvol gebeurd,
Ik had en heb je uitleg niet nodig om te begrijpen over hoe het gaat bij Vodafone. Wel heb ik veel respect voor alle individuen die, net als jij, hun uiterste best doen in een krakkemikkig geleid bedrijfsproces.
Maar alle goedwillende individuen maken niet een soepel bedrijfsproces.Daar is visie, management en commonsences voor nodig.
 
Goed nieuws??  Ik heb de 920 nodig voor zakelijk doeleinden en ben blij dat ik daar nu weer verder kan. Het is maar een telefoon maar in mijn werk heb ik Windows Phone 8 en Windows 8 momenteel nodig. Zo bekeken is het voor mij goed nieuws.
 
Steven
 
 
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Voor sommigen val ik in herhaling maar ach....wat zou het.
Vorige week liet het antwoord op deze vraag ook heel lang op zich wachten.
Wat zit er in de levering deze week....kunnen we eindelijk witte verwachten?
En "mag ik een reactie op mijn post betreffende een eventuele oplossing van een ruil "wit naar zwart".?
Je vroeg hoe ik het zou doen, ik leg het vervolgens uit....maar verder hoor ik niets meer.
 
Novec zei het goed...jullie doen zeker je best.
Maar hoe het intern werkt interesseerd mij niet.
Die "luxe heb ik als klant"...het hoeft me ook niet te interesseren.
 
Los dit op en vraag een persoon van het management eens mee te lezen...misschien dat er dan iets gebeurd in de vorm van ruil of compensatie.
Vergeet niet...waar ik ook ter wereld de lumia 920 intoets en Vodafone komt dit topic oa tevoorschijn.
Dit zou Vodafone niet moeten willen...dit hadden ze kunnen voorkomen door proactief mee te denken.
 
Zorg voor een ruiloptie als de witte toestellen nog niet in zicht zijn...
Nokia heeft een telefoonnummer en jullie een telefoon...zo simpel is het.
Dat het veel moeilijker gemaakt word dan het is dat blijk wel, maar in feite komt het neer op het intoetsen van het juiste nummer en vragen in het beste engels WANNEER de witte toestellen verzonden gaan worden.
 
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
novec schreef:

Als jij blijft uitleggen hoe het binnen Vodafone gaat en werkt en ondertussen geen oor hebt voor wat de klant voelt en zegt, zal er altijd een gapend gat blijven tussen klant en leverancier.
...
Steven



Beste Steven,

Om de communicatie open te houden geeft Stevie aan hoe de toestellen worden verdeeld. Op die manier hopen we je meer inzicht te geven in onze processen. Juist via dit Forum proberen we het "gat' tussen klant en leverancier zo klein mogelijk te houden. Jullie reacties en tips lezen we zeker, en nemen we mee ter evaluatie voor verbetering. Daarom bedankt voor je feedback.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Johnbob schreef:
Nokia heeft een telefoonnummer en jullie een telefoon...zo simpel is het.
Dat het veel moeilijker gemaakt word dan het is dat blijk wel, maar in feite komt het neer op het intoetsen van het juiste nummer en vragen in het beste engels WANNEER de witte toestellen verzonden gaan worden.


Hoi Johnbob,

Als het zo simpel was hadden we dit natuurlijk al lang gedaan.


Johnbob schreef:
Als afgesproken belde Vodafone (Makado Beek) me net betreffende een eventuele onruil van wit naar zwart.
Orderdesk adviseerde me om dit te regelen bij een Vodafone winkel.
Nu blijkt een Vodafone winkel dit helemaal niet te kunnen...ik moet dus online zien te regelen dat de annulering er door komt.
Vervolgens kon ik bij de winkel terecht om een zwarte Lumia te "bestellen".
Neem even contact met ons op via Facebook of Twitter om je bestelling te annuleren. Je kunt natuurlijk ook gewoon bellen naar het gratis nummer 0800 200 043. We hebben je gegevens nodig om dit te kunnen doen, dus dat gaat wat lastiger via het Forum. Houd rekening met een verwerkingstijd van 48 uur.
Nadat je order is geannuleerd kun je in de Vodafone Winkel terecht om een nieuwe bestelling te plaatsen met het toestel van jouw keuze.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
 
De optie die je geeft heb ik al besproken met Vodafone...het annuleren dus.
resultaat is dat jullie er alleen beter van worden.
Want ik settel voor een zwarte terwijl ik een witte bestelde EN de 10 Gig actie word omgezet naar een 3 Gig abonnement.
Toen ik zei dat ik 7 Gig mis loop vertelde men mij dat wanneer ik geannuleerd had, Vodafone zou kijken wat ze kunnen doen met die 10 Gig. hahahaha 
Ze zouden achteraf "kijken wat ze hier aan konden doen"... altijd het zelfde verhaaltje.
 
Dit is GEEN optie....dus a.u.b. stop met telkens voor te stellen om de bestelling te annuleren zodat ervan de kant van Vodafone uit niets "opgelost" hoeft te worden.
Het moet gewoon omgezet kunnen worden naar een zwarte met schriftelijke goedkeuring van de klant.
Gewoon de zwarte leveren aan de mensen die een witte bestelden maar uiteindelijk voor zwart willen gaan.
Laat de klant dit bevestigen via mail (is rechtsgeldig)
En gooi het achteraf in het systeem wat jullie gebruiken als klanten een toestel na levering retourneren voor een ander.
Verander hier dan in dat de klant de witte heeft omgeruild voor een zwarte.
Alleen op deze manier wil ik mijn wit toestel veranderen in een zwart...niet door mijn contract te beeindigen.
 
weet al iemand wat er vandaag aan lumia's is binnen gekomen?
 
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic