novec schreef:Novec, Hoe heb jij besteld?
Beste Peter
Wat is hier positief aan??
Ik ben blij voor je hoor maar het is bizar negatief dat Vodafone vaste klanten met meerder aansluitiingen welke al 10 jaar klant zijn en die begin december een Lumia 920 bestelden NIET levert en iemand die belt wel binnen een week bedient.
Dat is zo respectloos en ik zie daar helemaal niets positiefs in.
Ik verontschuldig me ovrigens direkt als jij langer dan 10 jaar klant bent en meerdere aansluitingen hebt. ........... 😉
Ik zeg mijn abo op en zoek een andere provider. Ben er klaar mee.
cblues schreef:Ik kan me iets voorstellen bij die zucht van mijn collega ;). Ik kan ook niet meer info geven. De witte lumia's blijven een probleem. De zwarte krijgen we binnen en die worden geleverd aan klanten. We krijgen ze alleen niet in de hoeveelheden die we nodig hebben om direct bij iedereen te kunnen leveren.
Hallo,
Ik zit ook te wachten op een zwarte Lumia 920. Net gebeld met de klantenservice, als je daar naar de 920 vraagt volgt een diepe zucht...
mhensen schreef:
Wat is van deze stelling waar?
'Interne navraag leerde dat de geruchten over medio tot eind maart voor de levering van de witte 920's heel waarschijnlijk ging worden.'
Ik begin het begrip ook een beetje te verliezen, BOL en CoolBlue hebben wel wit verscheept gehad, waarbij BOL zelfs uiteindelijk voorraad had? Nu niet meer BTW....
Hoe kan dit dan?
novec schreef:Hi Novec,
Stevie
via jullie zakelijk business account medewerker in mijn Regio.
Kreeg overigens zojuist bericht dat mijn telefoon er is maar dat veranderd niets aan mijn gevoel van onrechtvaardig en respectloos handelen.
Ik ga hm morgen halen.
Kan ik er eindelijk mee aan het werk.
novec schreef:Beste Steven,
Als jij blijft uitleggen hoe het binnen Vodafone gaat en werkt en ondertussen geen oor hebt voor wat de klant voelt en zegt, zal er altijd een gapend gat blijven tussen klant en leverancier.
...
Steven
Johnbob schreef:Hoi Johnbob,
Nokia heeft een telefoonnummer en jullie een telefoon...zo simpel is het.
Dat het veel moeilijker gemaakt word dan het is dat blijk wel, maar in feite komt het neer op het intoetsen van het juiste nummer en vragen in het beste engels WANNEER de witte toestellen verzonden gaan worden.
Johnbob schreef:Neem even contact met ons op via Facebook of Twitter om je bestelling te annuleren. Je kunt natuurlijk ook gewoon bellen naar het gratis nummer 0800 200 043. We hebben je gegevens nodig om dit te kunnen doen, dus dat gaat wat lastiger via het Forum. Houd rekening met een verwerkingstijd van 48 uur.
Als afgesproken belde Vodafone (Makado Beek) me net betreffende een eventuele onruil van wit naar zwart.
Orderdesk adviseerde me om dit te regelen bij een Vodafone winkel.
Nu blijkt een Vodafone winkel dit helemaal niet te kunnen...ik moet dus online zien te regelen dat de annulering er door komt.
Vervolgens kon ik bij de winkel terecht om een zwarte Lumia te "bestellen".
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.