Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,

Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?

gr Dennis
557 Reacties 557
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Johnbob schreef:
Al nieuws?
Momenteel nog geen bevestiging gekeregen, we keep you posted 🙂
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Als verwacht 😉
Ik gok op medio tot eind februari
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mensen even een andere vraag aangezien we toch moeten wachten.

Ik ben aan het kijken naar de abonnementen die momenteel online staan. Nu was ik ook naar Sim Only aan het kijken en zag ik dat je dus kan kiezen tussen de speciale actie van 1+3gig en gewoon 500mb. Daarnaast is er ook het verschil tussen max downloadsnelheid (wat dus nooit voorkomt) en praktische downloadsnelheid. Bij de 1+3 is dat 14.4mbit en bij 500mb is dat 7.2mbit. Vervolgens ben ik eens gaan kijken op de Vodafone site wat het precies allemaal betekend. Om een HD video te streamen heb je gemiddeld 1mbit nodig. Dus als ik het goed begrijp zijn beide snelheden op dit moment toch super goed en maakt het in die zin niet veel uit wat je pakt (natuurlijk niet gekeken naar de databundel zelf).

Vodafone heeft namelijk nu de Sim Only actie dat je 24 maanden 50% korting krijgt bij de 225 belminuten. Dan kom ik op het volgende uit:
24*15 = €360 (+ dan nog het toestel)
Vodafone Sim only 125+4gig:
12*30 + 12*15 = €540 (+ toestel)

Aangezien ik toch veel op Wifi zit ben ik mij af aan het vragen wat het nut is om het 4gig abonnement te pakken, aangezien het nogal wat scheelt. Daarnaast kom ik met een los toestel en het 225+500mb bundeltje uit op ongeveer €960, terwijl een abonnement van Vodafone al snel boven de €1000 zit.

Mijn vraag dus aan jullie is, wat is het nut van 14.4mbit ipv 7.2mbit als je regelmatig op eigen wifi zit en gezien deze cijfers wat zouden jullie doen?

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
Als verwacht 😉
Ik gok op medio tot eind februari
Hi Johnbob,

Hoezo zoals verwacht?
Niet gaan twijfelen aan me als ik zeg dat we ze krijgen he ;), want guess what, we hebben zojuist een levering zwarte Nokia Lumia 920 ontvangen. Deze zullen verdeeld worden over de verschillende kanalen en dan uitgeleverd.

Dus bij deze aan allemaal een update: we hebben zojuist een voorraad zwarte Nokia Lumia 920 ontvangen welke verdeeld zullen worden over onze verschillende kanalen en uitgeleverd. Vanaf vandaag zullen regelmatig voorraden binnenkomen zodat we alle orders kunnen gaan afwerken.
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Enig idee hoeveel tijd dat normaal in beslag neemt Stevie? Zoals ik al zei heb ik namelijk bij Vodafone Roermond mijn preorder gedaan. Verschillende "kanalen" is dus verschillende vestigingen? Is er dus een kans dat ik vandaag nog mijn telefoon kan ophalen of denken jullie dat dit ergens volgende week waarschijnlijker is?
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hmmm.. heb ik gisteren 2 abbonementen verlengd met 2 nieuwe toestellen waaronder een 920 wit.
Als ik had geweten dat als je dat te gelijk doet je maar 1 ordernummer hebt je dus ook beide toestellen pas geleverd krijgt als ze beide binnen zijn!

Wat is de verwachting rondom de 920 wit ? Dagen/Weken?
Kan ik beter annuleren en 2 losse orders maken?

Beetje vreemd verhaal naar mijn collega.. Je moet wachten tot ik mijn nieuw toestel heb .. dan krijg jij de jouwe pas! 
RazorBlade

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie,

Kan je al iets zeggen over de mensen die hem vanaf begin volgende week mogen verwachten? Ik ga er van uit, zo heb ik dat begrepen uit je vorrige update, dat er nog niet genoeg zijn om alle preorders af te handelen. Kan je bijvoorbeeld zeggen dat de , mensen die hem voor 15 december hebben besteld. die krijgen binnenkort bericht?

Ik begrijp dat jullie geen valse verwachtingen willen scheppen maar nu er daadwerkelijk telefoons zijn binnengekomen lijkt het mij ook redelijk zeker dat jullie weten wie er een telefoon krijgen. Ik ga er vanuit dat de telefoons worden uitgeleverd op basis van de preorder datum. Zoals je waarschijnlijk ook weet houden we als consumenten ook de leveranciers in de gaten op tweakers.net. Daar is een uitgebreide lijst te vinden van mensen die een preorder heeft geplaatst en op welke datum dat is gebeurd. We houden elkaar ook op de hoogte wie wanneer er een telefoon heeft ontvangen en er is gebleken dat niet alle leveranciers zich houden aan de datum van de preorder. Ik hoop dat Vodafone dat wel zal doen.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik stond al op van de 27e voor een witte.
Maar dus nog steeds niets.

Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
YEAHHHHHHHH!!!! Moooi nieuws Stevie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@RazorBlade Heb je misschien een link?
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
http://gathering.tweakers.net//forum/list_messages/1522441/last

Hier hebben ze ook een Skydrive document in bijgehouden van iedereen. Even teruglezen en je vind het vast wel ergens. Zal me benieuwen wanneer we de telefoons kunnen verwachten!

Ik hoop niet dat ik mij nu zelf tekort doe doordat ik gepreorderen heb bij een lokale winkel ipv online. Zou zuur zijn maarja we wachten het maar even af.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Stevie thanks voor je post    😉

Maar Ik wil geen zeikerdje zijn en zeker niet persoonlijk richting jou..... maar komop hoezo goed nieuws???
Er word net gdaan alsof Vodafone gelijk heeft gekregen met de 25 januari

Wanneer komen de witte en andere kleuren dan want daar gaat het hoofdzakelijk om?
Er is een levering zwarte toestellen geweest zeg je....maar dat was ook de voorspelling op de andere sites.
De reden dat de zwarte eerder komen is omdat zwart echt stukken minder besteld is geworden.
De hype rondom de Lumia 920 komt mede door zijn felle kleuren....eindelijk eens wat anders.

Dus bedankt voor je berichtje Stevie.
Maar ik denk dat maar een enkeling blij is met dit nieuws, de meeste anderen zitten als verwacht tot ver in februari te wachten
op hun witte 920 (of rood/blauw/geel)

Als de witte er nu niet bij zit kan hij pas eind volgende week weer binnen komen...
de week erna start de uitlevering pas.....dat is week 2 van februari.
Ik zit er nog steeds niet ver naast.

Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt Xiqu0n!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Johnbob schreef:
Stevie thanks voor je post 😉

Maar Ik wil geen zeikerdje zijn en zeker niet persoonlijk richting jou..... maar komop hoezo goed nieuws???
Er word net gdaan alsof Vodafone gelijk heeft gekregen met de 25 januari

Wanneer komen de witte en andere kleuren dan want daar gaat het hoofdzakelijk om?
Er is een levering zwarte toestellen geweest zeg je....maar dat was ook de voorspelling op de andere sites.
De reden dat de zwarte eerder komen is omdat zwart echt stukken minder besteld is geworden.
De hype rondom de Lumia 920 komt mede door zijn felle kleuren....eindelijk eens wat anders.

Dus bedankt voor je berichtje Stevie.
Maar ik denk dat maar een enkeling blij is met dit nieuws, de meeste anderen zitten als verwacht tot ver in februari te wachten
op hun witte 920 (of rood/blauw/geel)

Als de witte er nu niet bij zit kan hij pas eind volgende week weer binnen komen...
de week erna start de uitlevering pas.....dat is week 2 van februari.
Ik zit er nog steeds niet ver naast.

Hey Johnbob,

Ik snap dat je echt zit te wachten op meer nieuws. Geloof me, wij ook! 😉 Zodra we meer weten zullen we het meteen op het forum communiceren. We doen ons best!

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Maartje

Dat begrijp ik en dat het zo loopt met de leveringen is ook absoluut niet iets waar ik jullie op aankijk.
Zelfs Vodafone niet...bijna nergens poepen ze de toestellen uit...af en toe een kleine batch lees ik her en der.

Het is ook geen ramp.
Uiteraard is het mooi om hem te krijgen, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven he   😉

Maar goed, waar ik slecht tegen kan is dat mijn orderstatus aangepast word en vervolgens te horen krijgen dat dit niets betekent.
Komt men er niet uit, dan heeft het "systeem" het gedaan.

Vanaf de bestelling op 27 decemeber had ik het "Internet Maximaalpakket  10GB+ Lumia 920 white" op mijn orderstatus staan, zoals het hoorde.

(heb ik uiteraard een screen shot van)
Na twee weken (en dat meldde ik toen ook hier) was mijn orderstatus leeg (eveneens een screenshot)
Sinds een week ongeveer is de orderstatus weer online en staat er "Internet Maximaalpakket 3GB + Lumia 920 white" 
(heb ik ook een screenshot van, dit moet je tegenwoordig gewoon doen want het is schering en inslag)

Bovenaan stond op de orderstatus van 10GB                                          "laatst gewijzigd 27-12-2012   11:24:51u".
Bovenaan staat nu op de orderstatus van 3GB (bijna een maand later)  "laatst gewijzigd 27-12-2012   11:24:51u".
Hoe kan dit??

Vodafone past dingen aan in mijn orderstatus en laat de mutatie datum ongemoeid!??
Misschien is dit niet het exacte topic maar het heeft wel ermee te maken aangezien het om de pre-order van de 920 gaat.
Als ik Vodafone bel dan praat men over foutjes in het "systeem"....nooit een persoonlijke fout.
Welk nut heeft deze belangrijke datum anders als je deze met de hand kunt muteren!?

Wat is hier aan de hand!?

Ik heb toen laten weten dat het voor mij niet meer hoeft.
Toen kreeg ik een eenmalige reductie aangeboden op de abonnementskosten.
En de belofte dat alles weer terug gezet ging worden.
Tot vandaag aan toe is er niets aangepast en staat alles nog op 3GB.

Wat is hier aan de hand?

Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Johnbob,

Zoals je hebt kunnen lezen heb ik een vergelijkbaar iets gehad. Je kan Vodafone.Loyalty even bellen. Als je wilt kan ik in een pm het directe nummer geven.De afdeling Loyalty heeft systeemrechten om dit direct te kunnen verhelpen

Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Criticaster, ja graag en thanks Kattenknipoog

Maar het punt is niet alleen het verhelpen.
Punt is dat er dingen aangepast worden, nooit in ons voordeel, altijd in ons nadeel.
Dat we nu WEER ZELF actie moeten ondernemen om de zaken te regelen terwijl, als ze er vanaf waren gebleven, niets aan de hand was.

Waarom zetten ze het terug naar 3 Gb als er eerst 10 Gb staat?
Dat betekent gewoon dat men dingen muteert...hoe dan ook.

Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Is er al iets bekend over de lumia's, zijn jullie al door de voorraad heen?
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ook ik heb last van een lege pagina waarop de orderstatus staat. Ik heb op 9-1 een mailtje gehad dat mijn abonnement om was gezet en dat ik een mailtje zou krijgen als mijn toestel geleverd kan worden. Ik verwacht dat dit wel allemaal goed komt en dat binnenkort mijn witte Lumia 920 in mijn handen heb. 
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo ik heb een vraag, kan ik bij mijn gegevens mijn telefoonnummer veranderen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic