Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Criticaster wat bedoel je precies? Heb je het nu over Vodafone? Want ik neem aan dat de mods dan toch al lang ons geïnformeerd hadden. We zitten inmiddels bijna op 24 januari dus het zal mij heel erg gaan benieuwen wat nu gaat gebeuren de komende dagen!
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Huh ik begrijp het niet@Criticaster, vanwaar de info?
RazorBlade

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Criticaster,
 
Ik heb gebeld naar Vodafone maar er is niets veranderd. Wat bedoel je trouwens met de contractbevestiging met de levering van het toestel? Als ik een contract moet tekenen bij de levering van het toestel en daar staat op dat ik maar 3GB heb dan teken ik niets en dan kunnen ze het geld gaan terug storten wat ik betaald heb. 
 
Ik bedoel, ik heb ze gebeld. Ze wisten al dat dit probleem speelde. Ik heb het hier nogmaals gemeld en als ze er niets aan willen doen dan raken ze mij als klant kwijt. De enige reden dat ik voor Vodafone heb gekozen deze keer is die 10GB limiet. 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Criticaster heeft het over onderstaande post in WP7 punt nl forum
 
"Het begint zo onderhand een behoorlijk hoofdpijndossier te worden: de Nokia Lumia 920 die via retailer Coolblue geleverd zou gaan worden. Bijna twee weken geleden doken de eerste berichten al op dat Coolblue niet aan de levertermijnen kon voldoen en zo rond 17 februari zou kunnen gaan uitleveren. Met behulp van een aantal leden op het forum die een Lumia 920 besteld hebben, worden we zo onderhand real-time op de hoogte gehouden van de vorderingen en daar wordt op z’n zachtst gezegd niemand blij van. Nokia blijkt maar mondjesmaat uit te leveren aan Coolblue, die vervolgens weer op volgorde van pre-order uitlevert. Daarbij komt natuurlijk ook de kleur van het toestel kijken, want er zullen ongetwijfeld meer zwarte uitgeleverd worden dan de andere kleuren.
Morgen, 22 januari zouden de toestellen dan eindelijk aangeboden worden als je een pre-order geplaatst had, maar ook vandaag werd de levertermijn met een dikke 3 weken opgeschoven naar 13 februari 2013. Dit geldt voor de zwarte en rode toestellen. Mocht je een gele besteld hebben dan heb je misschien mazzel en ben je een week eerder aan de beurt, maar dat betekent nog steeds 2 weken wachten ! Met wat mazzel worden de witte Lumia 920 toestellen wel aan het einde van deze week uitgeleverd. Coolblue weet het inmiddels zelf ook niet meer en kan geen enkele datum meer garanderen".
 
 
Zoals ik ook al aangaf aan de de heren en dame(s) mods.
Hun reactie kwam er op neer dat zij het echt wel beter wisten dan wij (ik)
Ik vermoed dat we eerder richting eind februari gaan.
Maar we laten ons verrassen, eens kijken of de mods nog steeds kunnen bevestigen of mijn verhaal klopt of dat van hun.
Ik twijfelde al toen de mods op 22 januari hier spraken over "Voor nu kan ik jullie dus zeggen vanaf de 25ste verwachten wij kleine voorraden binnen te krijgen"
 
Een grote slag om de arm in het woord "verwachten" en "kleine aantallen"
"Verwachten" zegt mij dat het ook kan betekenen dat er niets geleverd gaat worden.
En "kleine aantallen" wil zeggen dat áls er al een levering is en de jouwe zit er niet tussen, dan komt dat vast door de geringe aantallen.
 
Absoluut GEEN kritiek op de moderators hier, laat dat duidelijk zijn....je zult maar in hun schoenen staan en tussen het vuur zitten van zeurende klanten en de gesloten terugkoppeling van boven.
Niets dan lof dat ze het zo netjes houden en altijd geduldig zijn.
 
Wederom kritiek naar het hoger management van Vodafone en de enorme inzichtelijke blunder van Nokia.
Iedereen kon voorspellen dat deze toestellen en hit zouden worden behalve de mensen die speciaal voor dit soort zaken zijn aangenomen vij Nokia.
Het meest ergerlijke vind ik nog dat Nokia al weer praat over de opvolger van de Lumia....
Laat ze eerst eens zorgen dat ze kunnen leveren want de ironie zou wel eens kunnen zijn dat hun leveringscapaciteiten a.g.v. hun succes tevens hun ondergang word.
 
Er gaat morgen niets gebeuren (volgens mij)
Ik houd de ontwikkelingen nu al maanden nauwlettend in de gaten...ik zou me sterk vergissen als ik er naast zit.
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Johnbob schreef:
Het is bijna 25 januari
Mag ik vragen of er nu inmiddels zekerheid is qua levering van de 920?
Ik neem aan dat men een dag van te voren wel weet of contact kan opnemen met de desbetreffende partij, of de toestellen
vandaag danwel morgen verzonden gaan worden....!

Goedemorgen Johnbob,

Helaas nog geen nieuwe update voor wat betreft de levering van de Nokia 920. Zo gauw ik meer weet zal ik hier melding van maken op het Forum. Het is dus nog even afwachten.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
MauriceD
 
"Helaas nog geen nieuwe update"
 
 
Dat kon ik al raden  😉
 
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik las dat Nokia in februari al van plan is om de opvolger van de Lumia 920 te presenteren die waarschijnlijk in de zomer uitkomt. En ik ondertussen maar wachten op mijn Lumia 920 wat ik Vodafone overigs niet kwalijk neem. probleem ligt duidelijk bij Nokia niet bij Vodafone.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
anniekje123 schreef:

Wat ik Vodafone overigs niet kwalijk neem. Probleem ligt duidelijk bij Nokia niet bij Vodafone.

En zo is het 🙂 Hopelijk snel een update met beter nieuws.

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Bij deze een update over de levering van de Nokia 920. Na contact te hebben gehad met Nokia is het zo dat de geplande levering van morgen doorgaat en we zullen jullie via het forum op de hoogte houden wanneer we de toestellen daadwerkelijk ontvangen.
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
RazerBlade,
 
Volgens mij is het een kwestie van goed lezen maar voor jou in andere woorden.
Ik had in de week voor kerst mijn L920 besteld. (bij Coolbleu anders komen daar weer vragen over)
Deze werd geleverd, per koerier, 16 januari. Bij die levering zit ook een abonnementsbevestiging omdat het om een verlenging ging.
In die bevestiging werd ook gesproken over 3GB terwijl ik volgens de actie recht heb op 10GB.
Na een belletje met Vodafone Loyalty is dat opgelost.....
 
@ de rest,
Het was een beetje lomp maar had in de gauwigheid zonder de bron te vermelden gewoon copy/paste gedaan.
En nee Johnbob dit komt niet van het WP7 forum maar het was een nieuws item van hun zelf, wat overigens reeds door meerdere is bevestigd. Ook anderen houden dit al maanden nauwlettend in de gaten
 
MauriceD schreef,
Hoi Criticaster, even reageren op je bericht, de toestellen die nu worden uitgeleverd hebben de 1.1 SW versie en deze versie is vooral ter optimalisatie van het toestel. 
De uitlevering van de toestellen en de software update waar over wordt gesproken zijn dus niet gekoppelt  Dat is heel wat  anders dan dat er in mijn telefoon staat.. Als je de telefoon bij ontvangst voor het eerst aanzet dan komt er inderdaad een optimaliseringsupdate binnen maar dat is, "Nokia-verbetering V 1.7.0.173.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat is mooooii!
 
Hoeveel voorbestellingen zijn er voor de lumia 920 bij vodafone?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Bandti schreef:
Dat is mooooii!

Hoeveel voorbestellingen zijn er voor de lumia 920 bij vodafone?
Dat is zeker mooi 🙂 We communiceren geen pre orders 🙂
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke ook geen indicatie?
 
In de honderden, duizenden?
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb gewoon gepreordered bij een filiaal (Roermond) van Vodafone. Zal dus wel volgende week worden zodra ze daar binnen komen. Hoop wel dat pre orderen bij een filiaal even snel gaat dan preorderen via de website, maar ik neem aan dat dit allemaal intern wel gecommuniceerd wordt.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Bandti
 
Ik denk dat dit heel gemakkelijk te achterhalen is, iedereen weet immers heel goed wat en hoeveel je aan een bezorgdienst meegeeft.
ook weet nokia precies wat ze aan vodafone verzenden, zou een slechte zaak zijn.
Maar de aantallen hier vermelden is uiteraard niet verstandig.
 
Ik denk dat de levering aan de hand van de volgorde van pre-order gaat.
Aangezien 27e december de eerste datum was om te pre-orderen, ga er ik er wel van uit dat de mensen die de 27e bestelde ook als eerste de 920 ontvangen, mits de kleuren voorhanden zijn uiteraard.
Klopt dit?
 
Ik kan me voorstellen dat zwart en wit eerder zullen verschijnen.
(is hier iets over bekend?)
 
 
 
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke interessant ik heb op 8 januari besteld dus ben ik erg benieuwd hoeveel er daar tussen zijn besteld. Maar ik begrijp dat het niet verstandig is om met aantallen te komen.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
We zullen zien....
 
Zien is geloven, ik ben in de afgelopen periode te vaak teleurgetsteld      😉
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Al nieuws?
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ben ook inmiddels wel benieuwd 😉
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Xiqu0n schreef:
Ben ook inmiddels wel benieuwd 😉

Momenteel nog geen bevestiging gekeregen, we keep you posted 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic