RazerBlade,
Volgens mij is het een kwestie van goed lezen maar voor jou in andere woorden.
Ik had in de week voor kerst mijn L920 besteld. (bij Coolbleu anders komen daar weer vragen over)
Deze werd geleverd, per koerier, 16 januari. Bij die levering zit ook een abonnementsbevestiging omdat het om een verlenging ging.
In die bevestiging werd ook gesproken over 3GB terwijl ik volgens de actie recht heb op 10GB.
Na een belletje met Vodafone Loyalty is dat opgelost.....
@ de rest,
Het was een beetje lomp maar had in de gauwigheid zonder de bron te vermelden gewoon copy/paste gedaan.
En nee Johnbob dit komt niet van het WP7 forum maar het was een nieuws item van hun zelf, wat overigens reeds door meerdere is bevestigd. Ook anderen houden dit al maanden nauwlettend in de gaten
MauriceD schreef, Hoi Criticaster, even reageren op je bericht, de toestellen die nu worden uitgeleverd hebben de 1.1 SW versie en deze versie is vooral ter optimalisatie van het toestel. De uitlevering van de toestellen en de software update waar over wordt gesproken zijn dus niet gekoppelt Dat is heel wat anders dan dat er in mijn telefoon staat.. Als je de telefoon bij ontvangst voor het eerst aanzet dan komt er inderdaad een optimaliseringsupdate binnen maar dat is, "Nokia-verbetering V 1.7.0.173.