Xiqu0n schreef:
*knip*
En nu komen we op het onderdeel Vodafone terecht. Je geeft zelf al terecht aan dat de communicatie bij de klantenservice slecht is en dat heb ik ook al aangehaald in eerdere post. Ik ga dus ook geen geld meer besteden aan het bellen van deze service. Wel hoop ik dat concrete informatie mag verwachten op het Vodafone forum. Bas heeft toen al aangegeven dat 25 januari geen zekerheid is, maar het geeft in ieder geval richting. Het feit dat nu geen datum meer genoemd wordt maakt het sterk aannemelijk dat de 25e niks gaat gebeuren. Ook daar kan ik mee leven. Ik wil alleen op de hoogte blijven van mogelijke data, zodat ik ook concurrenten in de gaten kan houden. Indien ik bijvoorbeeld zie dat bol.com vanaf nu dagelijks een grote batch telefoons binnen krijgt en Vodafone blijft onduidelijk kan ik nog altijd de keuze maken om daar naartoe te gaan. Als klant zijnde ben ik graag op de hoogte, en natuurlijk verschilt het gedrag in klanten ook sterk. Jou maakt het blijkbaar niet uit wanneer de telefoon komt, als je hem maar ooit in je handen hebt. Ik heb andere redenen om dit toestel te willen waardoor mijn wachttijd wellicht minder lang is. Daarom denk ik niet dat iemand "zeikerig" is.
Maargoed, we zijn hier op het lumia forum dus laten we ook maar ontopic blijven. We weten dat Nokia gefaald heeft en het enige wat we kunnen doen is hopen dat Vodafone concreter wordt (en hun klantencenter eens reorganiseren).
Hey Xiqu0n en John,
Het is inderdaad zo, zoals jullie al aangaven en denkelijk iedereen wel weer, dat de Lumia 920 onverwachts een daverend succes is!
Nokia heeft nu dus wat problemen met het uitleveren ervan, dat heb ik al eerder meegemaakt met een ander toestel in het afgelopen half jaar ;), omdat de vraag gewoon gigantisch is en de productie de vraag niet meer bijhoud.
Zoals eerder aangegeven hadden wij verwacht de eerste levering Lumia's de 25ste binnen te krijgen, maar met alle berichten over de vertragingen is dit niet zeker. Ik zal nogmaals voor jullie navraag doen of er al meer bekend is, maar helaas krijgen wij ook maar beperkte informatie over wat we wanneer kunnen verwachten. Dus bij deze, ik ga navragen of ik al wat meer info krijg, zodra ik meer weet horen jullie het ook!