Vooral vandaag zijn weer verontrustende berichten naar buiten gekomen zoals:
http://www.allaboutphones.nl/nieuws/21890/tekort-aan-voorraad-nokia-lumia-920-in-nederland.html Zo is onder andere in dit artikel te lezen: "Inmiddels is duidelijk dat de Lumia 920 zeker de komende twee weken nergens te krijgen is in Nederland." Indien dit het geval is gaan we al richting februari. Ik hoop dus echt dat Vodafone wel de streefdatum van 25 jan kan blijven aanhouden.
EDIT:
Ik heb zojuist eens gebelt met het Vodafone klantenservice gebeuren, puur om eens uit te zoeken wat ze hier precies wisten. SCHAN-DA-LIG! Mijn eerste vraag was of al meer bekend is over de leverdatum van de Lumia 920. Als reactie hierop kreeg ik van mevrouw te horen dat ze hier veel vragen over kreeg en dat ik eens moest kijken naar de HTC 8x, aangezien die "een kopie van de nokia lumia 920 is en in ieder geval te krijgen is". Daarna vroeg ik nogmaals naar een leverdatum en ik noemde expliciet de 25 januari zoals hier aangegeven. Mevrouw vertelde me dat ze van Vodafone intern niks wist over leverdata of wat dan ook.
Allereerst dus een tip naar Vodafone, zet eens rendabele mensen op de klantenservice! En mijn vraag dus zoals eerder gesteld, MODS ga alsjeblieft nu intern na hoe het ervoor staat en geef ons een laatste update. Het lange wachten valt nog mee, maar de constante toenemende onzekerheid is heel frustrerend. Vooral als je dan zo'n onrendabele figuren aan de lijn krijgt.