cyrix schreef:
Jeeej eindelijk :D, dag kan niet meer stuk. Kan ik hem alvast bij de winkel reserveren dan? Wel een goeie vraag trouwens, wat is het verschil als ik hem direct bij vodafone bestel of bij pdashop en waarom zit er een prijsverschil tussen een verlenging of nieuw abo? Is toch een beetje raar dat het goedkoper zou zijn om een nieuw abo af te sluiten en me oude op te zeggen dan gewoon verlengen :S
Haha leuke reactie :).
Hij is niet te pre-orderen bijvoorbeeld online o.i.d., maar je kunt wel bij een winkel vragen of ze je kunnen bellen wanneer deze binnenkomt.
Ik kan je helaas nog niets vertellen over de prijzen, abonnementen etc. behorende bij de Lumia, deze zijn nog niet bekend bij ons hier. Die kunnen we hoogstwaarschijnlijk ook pas communiceren als het toestel daadwerkelijk de verkoop ingaat, maar kijk naar toestellen in dezelfde klasse op de vodafone.nl shop om een indicatie te krijgen
Als je direct bij Vodafone besteld, dus niet via derde partijen, dan is er sowieso geen verschil tussen een verlenging of een nieuw abonnement, de aanbiedingen zijn gelijk. Dus je hoeft niet op te zeggen en opnieuw een abonnement af te sluiten als je direct bij ons besteld om meer voordeel te krijgen.