Zgurkogel

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nokia 6310i instellingen e-mail

Beste allemaal,
 
jazeker, ze zijn er nog - old school 6310i gebruikers. Voor mij is het een zalig toestel zonder flauwekul dat tegen een stootje kan en minstens een week draait op een volle accu. Probeer dat maar eens met je smartphone. 😉

De 6310i heeft e-mail faciliteiten welke ik wil gebruiken. Onlangs heb ik contact gehad met de smartphone crew van Vodafone, maar die konden mij niet helpen. Kennelijk is men niet in staat "oude" instellingen op te vissen. Daarom wil ik het hier eens proberen, in de hoop dat er medestanders zijn die bekend zijn met dit toestel in combinatie met Vodafone als provider.
 
Graag jullie reacties. Alvast bedankt!
 
Groetjes,
Niek
6 Reacties 6
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Zo dat is nog een oudje zeg, maar wel een hele stevige en daarmee kan je tenminste 1 of 2 weken nog mee op volle accu.
 
Misschien heb je hier wat aan
http://startup.vodafone.nl/startup/ander-toestel/
 
 
Of kijk hier eens rond

http://www.gebruikershandleiding.com/Nokia-6310i/preview-handleiding-20743.html
Zgurkogel
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Melvin,
 
via de links (zie hierboven) kreeg ik onderstaand bericht te zien.
 
De Nokia 6310(i) heeft geen e-mailclient. De e-mailoptie in het menu 'Berichten' is geen volledige e-mailapplicatie. Deze optie wordt niet ondersteund in het netwerk. Via de WAP browser in het toestel en de Vodafone pagina kan wel e-mail worden verzonden en worden ontvangen.
 
Dus wilde ik de WAP-browser opstarten maar die werkt niet. Ik krijg de melding onbekende reactie.
 
In het recente verleden lukte het nog wel om online te komen, maar toen heb ik niet geprobeerd e-mail te gebruiken.. suggesties zijn welkom. Misschien lopen er nog gsm-veteranen rond bij Vodafone? 😄

Bedankt!
Niek
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Zgurkogel,
 
Ben ik eens benieuwd of er in deze tijd van de smartphones, er nog iemand gebruik maakt van deze Nokia 🙂
 
Ik blijf dit Topic met belangstelling volgen :--)
Zgurkogel
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
We houden je op de hoogte! 😄
Zolang mijn ouwe trouwe 6310i het blijft doen, ga ik niet aan de smartphone. Er bestaan nog mensen die niets van die nieuwerwetse grappenmakerij willen weten. Bij mij thuis vliegen de smartphones me om de oren... en om de haverklap zijn die krengen weer stuk. Pa, kan ik je telefoon even gebruiken? I rest my case. 😄
 
Groetjes,
Niek
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ze zegge, zolang je er nog mee kan bellen en smsen heb je niks nieuws nodig, je hebt iederegeval nog steeds een telefoon die de beste batterijduur heeft en heel stevig is, ik hou het iederegeval wel in de gaten
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Zgurkogel schreef:
We houden je op de hoogte! 😄
Zolang mijn ouwe trouwe 6310i het blijft doen, ga ik niet aan de smartphone. Er bestaan nog mensen die niets van die nieuwerwetse grappenmakerij willen weten. Bij mij thuis vliegen de smartphones me om de oren... en om de haverklap zijn die krengen weer stuk. Pa, kan ik je telefoon even gebruiken? I rest my case. 😄

Groetjes,
Niek
Het is altijd leuk om te volgen hoe mensen denken over de "oude" en "Nieuwe" technology. Ook ik ga hier actief volgen en hopelijk kan ik positieve input geven 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic