Ik heb in november een nieuwe bestelling geplaatst, wilde naar Vodafone overstappen gezien ik Ziggo heb.
Deze is vrijwel meteen geannuleerd, gebeld met klantenservice.
Scheen te maken te hebben met leen gegevens. Werd mij verzocht de bestelling opnieuw te plaatsen.
Wederom is deze ineens geannuleerd. Na meerdere pogingen gehad met de klantenlijn (zo is er ook gewoon een keer opgehangen!) bleken er problemen te zijn met nummerbehoud. Na anderhalf uur met de klantenservice eindelijk een dame aan de lijn die me door het hele proces heeft geholpen.
Ik zou afgelopen 27 december mijn bestelling ontvangen.
Ik heb nog steeds niks ontvangen!
Mijn bestelling kan ik online niet meer annuleren en met de klantenlijn kom ik niet verder dan de wachtrij.
De klantenservice is tot nu toe waardeloos geweest.. hierdoor twijfel ik om gewoon te blijven bij mijn huidige provider, is het misschien mogelijk om WEL goed geholpen te worden????